|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 08-November-2011 kl. 08:55 |
Hey!
Jeg tror - desværre - min iPhone 4S er ramt af det problem med at den taber strøm mega hurtigt. Det ser dog ud til at Apple er klar over problemet, og kommer snart med en ny update. Bare i nat der tabte min 15 % strøm ved at ligge i standby. Det gjorde min iPhone 4 med iOS 4.3 virkelig ikke ![]() Er der andre der har dette problem? Og kan man gøre noget indtil update kommer? |
|
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
hvorfor ikke bare have den til opladning om natten?
![]() |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Tror ikke rigtig du er klar over hvad jeg snakker om
![]() Så kan du læse lidt om 'problemet' ...
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Folk oplever iPhone der har brugt en fuld opladning på 5 timer. Men Apple er klar over problemet. Så lærte du også noget nyt i dag
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
Min nye har ikke dette problem. Men min gamle har fået det, efter opdatering til iOS 5. Og ja, Apple er klar over det, og er vel igang med at lave en opdatering.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
Lige efter jeg havde opgraderet min 4'er til IOS5 gik den fra at kunne holde 48 timer til 24 timer til 6,5 timer.....
Efter at have slået det meste af iCloud fra (skal ikke brugde det til noget) er den nu oppe på ca. 36 timer.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
Min iPhone 4s holder rigtig godt strøm - især i standby. Taber kun ca. 1% på en nat.
Jeg har iCloud og push mail m.v. kørende.
Da jeg fik den oprettede jeg den som en ny iPhone, og indlæste ikke sikkerhedskopien fra min iPhone 4. Jeg har endvidere slået tidszone indstilling fra under lokalitetstjenester.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er også det nogle foreslår man skal gøre - og inde under Ur app'en også. Så det må jeg jo prøve...
|
|
|
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Min holder heller ikke strøm så godt som 4'eren overhovedet. Håber deres software update (mon ikke den kommer i dag) løser problemet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Håber du har ret i at den kommer i dag, men hvorfor lige i dag?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4676 |
![]() |
Dette løste problemet på min fars iPhone:
Slå tidszone-søgning fra. Det skal gøres i hhv. 1. Indstillinger->Generelt->Dato og Ur 2. Indstillinger->Generelt->Lokalitetstjenester->Systemtjenester->Indstiller Tidszone. |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
@ladiesman217. Prøv at gå ind i kontakter og swype nedad. Køre det flydende eller hakker det?
Umiddelbart lyder dit % vise tab ikke til at være samme fejl idet %tabet er meget større. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |