|
Min første NAS |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2011 kl. 21:20 |
Hej Folkens.
Så søger jeg igen lidt gode råd herinde, jeg skal have min første Nas og den skal stå i mit tv møbel , som står under mit tv som hænger på væggen , møblet er med to låger og 2 hylder inden i skabet , der står allerede ps3 derinde samt min popcorn hour, min Denon står med masser af luft ovenpå.
Hvad er en god nas for jer? jeg bryder mig ikke meget om støj selvfølgelig så har noget at sige , tænkte på denne her
Den er støjfri, nogle der har erfaringer med sådan en ?`
Burde jeg have køling i mit møbel , måske også så ps3 ikke larme så meget .
![]() Redigeret af skyeagle - 10-November-2011 kl. 21:21 |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har i to år haft en tilsvarende "simpel" løsning, blot med en Iomega disk på 1TB.
Det virker HELT perfekt. "Simpel" er sagt i ordets mest positive betydning. Let at opsætte, fungerer optimalt til streaming af billed og lyd, lydløs, minimal varmeudvikling, økonomisk i anskaffelse og brug. Køling / luft i skabene. Et par huller nederst og øverst i bagbeklædningen på skabet ville sikkert gøre underværker. Der skal ikke meget til. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Er dit behov at streame video til en popcornhour eller regner du med at bruge NAS'en til andre ting?
Søger du hjælp til at finde en egnet NAS til dine behov og/eller hjælp til at finde ud af om du har behov for køling til dit nuværende setup, hvis du tilføjer en Verbatim NAS? |
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Tak der alte, kigger lidt på den iomega.
tipsen ja regner med bruge/streame til popcorn hour a-200 og ja hjælp/råd til en god nas, om det er nødvendig med køling ved jeg ikke jo , tak for input
![]() |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Kan du ikke bare smide en harddisk i din A-200 - så er behovet dækket og du behøver ikke engang købe en NAS?
|
|
![]() |
|
jo, men jeg bruger usb hd til den , men jeg ville også gerne kunne afspille musik over mobil til denon recievier osv , derfor
![]() |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
- men er der ikke plads til en harddisk inden i den? - og kan den ikke også agere NAS? Det lyder stadig fint, selvom der kommer flere behov på listen.
Redigeret af tipsen - 10-November-2011 kl. 23:46 |
|
![]() |
|
hmm kan den det, aner jeg faktisk ikke, troede man skulle have en nas til streame til den , selvfølgelig kan man sætte hd i , og så er den fin nok , men nas er også for vi kan afspille musik , billede til min Denon fra en nas.
ps. sorry har intet forstand på nas
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Mener du kan lave et SMB-share på din PCH A-200, men ved ikke hvilke standarder din Denon benytter? Vil du streame billeder til din surround-reciever...!? - hvordan virker det? Har den indbygget skærm eller hvad har de efterhånden lavet!?
|
|
![]() |
|
jeg har en Denon avr-4311 , den har airplay osv, den streamer til tv'et , den har kun et simpel lille display selv, så jeg vil streame alt til den og så op til tv'et , men jeg må lige undersøge det med nas og a-200
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
når du skriver at din denon streamer til tv'et, mener du så at den kan overføre lyd og billede til tv'et via et hdmi-kabel?
|
|
![]() |
|
ja, og den kan også tage min mobil med musik så man kan se hvad man afspiller på tv'et
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |