|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() Sendt: 09-November-2011 kl. 20:40 |
|
Jeg har forsøgt mig før, nu prøver jeg lige igen. Jeg har taget nogle billeder, af en syg syg Mazda RX7. De er taget som HDR og i 3D, ved at flytte kameraet. Jeg har lavet et lille slideshow i 1920x1080 Side-by-side, som 3D-TV burde kunne lave om til et 3D billede - mit Samsung kan i hvert fald, men kun via HDMI. http://youtu.be/PNKmGY5prR4?hd=1 Jeg synes det ser ok ud, men jeg ville rigtig gerne have andres mening, kritik og forslag, da det er en svær teknik at mestre. Musikken er bare lidt Jarre-jam jeg hurtigt flækkede sammen, bare skru ned for det. ![]() Lad mig høre hvad folk synes, der MÅ da være folk herinde der kan se det? Mvh Thomas H. PS: Link til mit hjemmelavede 3D-hovede: http://youtu.be/Y7Sx0iyPz10 ![]() |
||
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
||
![]() |
||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
|
Ok 126 views, og INGEN i danmarks største AV-forum, kan eller gider at se på den slags. Det er fandeme tyndt - tak for hjælpen. |
||
--
||
![]() |
||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
|
Med din attitude er jeg egentlig glad for, at jeg ikke nåede at svare... måske du skulle prøve et foto-forum i stedet? |
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Altså du oprettede jo en tråd med samme emne d. 24. Aug, og den blev da 3 sider lang. Det kunne jo være årsagen til den manglende respons denne gang. Jeg gad da i hvert fald ikke bøvle med de samme billeder igen. Desuden er youtube måske ikke lige det oplagte valg til distribution af 3D video'er, hvis du vil ramme den bredde befolkning og deres forskellige 3D tv. En gængs fil, til direkte download til en USB stick er måske det smarteste. Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg bliver sgu bare i tvivl, om der overhovedet er andre end mig der kan se skidtet! Har prøvet et foto forum, det lykkes mig heller ikke der at finde en eneste der kunne finde ud af det. |
||
--
||
![]() |
||
![]() |
|
Sidst fik jeg heller ikke ét eneste brugbart svar, der er INGEN der fik det til at virke. Synes da YouTube er rimelig oplagt, da det bare er at sætte den bærbare til, trykke 3D på TV'et og vælg Side by Side. Det tager mig 15 sekunder. Der er rigtig rigtig mange 3D videoer i SBS på YouTube, de fleste af dem er optaget direkte med 3D kameraer, grunden til at jeg gerne vil have noget feedback, er jo at det er helt hjemmelavet via ét kamera, så det er en lidt svær teknik. |
||
--
||
![]() |
||
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
|
Hvis jeg kunne downloade filmen til en USB stick ville jeg da gerne teste..
/Per
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Du kan da bare downloade den fra YouTube? Jeg kan jo ikke bare smide en 600Mb film op til download, så jeg synes YouTube er en fin løsning. |
||
--
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19800 |
![]() |
|
Velbekom - når man nu ikke har et 3D tv, ensidige har koblet en computer til ens 2D tv, er det noget svært at hjælpe..... Klaus |
||
![]() |
||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
|
Det virker helt fint.
Forstår ikke helt problemet med det skal på en USB disk? Alle 3D TV har da youtube?? Så den blot dirrekte fra Youtube på min VT30, og det ser rigtig godt ud. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Heeey Tak!! Og hvad med dybdevirkningen? Jeg har erfaret, at det med at få ting UD af skærmen, skal man passe lidt på med, hvis f.eks. vejen også følge med ud, ser det forkert ud pga. at det stopper ved rammen på TV'et. Så jeg har begrænset det med, at snuden på bilen f.eks. stikker lidt ud :) På de første billeder jeg tog, var baggrunden alt for langt fra hinanden, men på dem af Mazda'en, synes jeg det er blevet rigtig godt. Men jeg ved bare ikke, om der er forskel på de forskellige TV? Jeg har et Samsung, og det ser også rigtig fint ud, bortset fra lidt meget cross talk i de meget kontrastrige overgange. Det er også noget jeg har læst mig til, at man skal passe på med, at have alt for mange kontraster i store 3D-"afstande", men der er edermugme mange ting man skal tage højde for :) Fedt at høre, at det virker for andre end mig. Kom endelig med kritik af nogle af billederne, hvis noget ikke virker helt så godt, det er den eneste måde jeg kan lære. //Thomas |
||
--
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo, men nu havde jeg ikke forventet, at folk uden 3D-tv svarede. ![]() |
||
--
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |