|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
icepirat ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2011 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 10-November-2011 kl. 20:57 |
Problem med manglende mapper: Synology NAS eller WDTVLive? Jeg har pludselig mistet mine mapper (folders) i WDTVLIVE. Jeg kunne godt tænke mig at få oplyst om hvor de nævnte mapper dannes, jeg gætter på at det sker i NAS! |
|
icepirat
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() |
Prøv at slette system mappen på nas der hedder wd tv system og prøv igen
Theilo
|
|
![]() |
|
icepirat ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2011 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Tak til Thelio for hurtigt svar.
Jeg er blank med hensyn til hvor jeg evt. finder den nævnte system mappe på NAS.
Jeg skulle måske, for en god ordens skyld nævne at min NAS er Synology DS 207+.
Håber du kan bidrage yderligere med gode råd - som det er nu er jeg ved at blive lidt "irriteret" idet jeg, for at få adgang til mine film en nødt til at kopiere/flytte dem til den DELTE MAPPE.
|
|
icepirat
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() |
Hmm den ledte jeg også lige efter
Jeg har også usb harddisk på min wd tv og det er nok den system mappe jeg plejer at slette. Nu er det ikke fordi du logger på, på en anden måde end normalt? Her tænker jeg på network share/ medie server. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har være igennem hele opsætningen i kontrolpanelet og kan ikke finde de nævnte mapper, jeg skal da lige nævne at jeg tidligere har slettet disse mapper fra mine tilknyttede drev på min PC og det er måske der "hunden" ligger begravet :-( - den må jeg lige tjekke af.
Jeg logger på WDTV network share når jeg ser TV i mit computerværelse og med medie server når jeg ser TV i stuen med min Samsung fladskærm.
|
|
icepirat
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror at det er de mapper jeg har slettet der er årsag til misseren, spørgsmåler er nu hvordan jeg får dem genetableret, der ligger ikke noget i papirkurven fordi de jo er slettet fra de interne NAS drev.
HJÆLP
|
|
icepirat
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du har slettet noget, er der kun tilbage at prøve et program til at gendanne data, men om det virker på nas aner jeg ikke.
Jeg har engang brugt dette her med succes, prøv det. http://www.piriform.com/recuva Det kan være det hjælper. Installer det på pc, se om det kan scanne nas og lade den gemme det på et andet drev end nas. Theilo
|
|
![]() |
|
Jakobfc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Har du lige opdateret Firmwaren?
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak til Thelio og Jacobfc.
Jeg har tidligere prøvet RECUVA og husker det som et fremragende program så det prøvede jeg igen, desværre kan det ikke se mine NAS drev så det hjalp desværre ikke.
Jeg har både downgraded og opdateret Firmwaren men lige lidt hjalp det.
Så kom jeg til at tænke på at der må (eller burde) findes en eller anden form for filetabel (FOC) på NAS, hvordan kan den eller styre alle biblioteker?
De bibloteker (.wdt_folder) jeg har slettet er måske FOC?
En anden ting jeg har noteret er at jeg mærkværdigvis god kan se de 3 mapper der vedrører Medieserver men kun den delte mappe når jeg bruger Network share.
Flere forslag modtages med tak.
|
|
icepirat
|
|
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Det er jo ikke mapperne du ikke kan se - men de shares der gør at mapperne kan ses via nettet.
Jeg ved ikke noget om de styresystemer du bruger, men der burde være en mulighed for at klikke på dine mapper og lave network-shares der kan ses på dit net. .
|
|
![]() |
|
basco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |