recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Auzentech X-Plosion 7.1 DTS + Win7!!!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAuzentech X-Plosion 7.1 DTS + Win7!!!?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Direkte link til dette indlæg Emne: Auzentech X-Plosion 7.1 DTS + Win7!!!?
    Sendt: 13-November-2011 kl. 20:51
Hej .. Så fik jeg endelig samlet ny pc, sat det gamle dedikerede lydkort i maskinen, et Auzentech X-Plosion 7.1 DTS connect..., men nej!!! det virker ikke på Windows 7 64bit Dead. Jeg er ny med Win7, er vant til XP. Jeg har søgt ALT på nettet for at komme det til livs og finde en driver der virker til dette lydkort, men intet held.

Nogen der ar erfaring med dette lydkort?

Mvh. Andromeda

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 21:38
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Point: 517
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 22:48
Har prøvet den driver, på den ene og den anden måde, mon jeg fejler et sted i win7? for kan ikke få den til at virke..
Har googlet hele dagen igår efter en driver til kortet, men det virker som alle er work-a-rounds (nogle dateret en ca. 2år tilbage), det kunne jeg ikke få til at virke og vil helst heller ikke til at sætte mig for dyybt ind i noget som kun er "halvt" godt..
Har prøvet div. opsætninger af lyd inde i kontrolpanel, men ved ikke om der er nogle ting jeg har misset..

Synes jeg var inde et sted hvor jeg kunne vælge om jeg ville køre 5.1, el. 7.1 surround på onboard lyden, men det kan jeg heller ikke finde længere.. hmm :/

Når jeg spiller på pcen, bla. The elder scrolls - Skyrim & Battlefield 3 er der ingen 5.1 el. 7.1 lyd på receiverens display, kun 2 kanaler bliver vist og så sætter jeg receiveren til DTS NEO:6 for at få snurrerundt lyd, men det er ikke rigtigt tilfredsstillende, der må da være en let måde at få DD el. DTS lydspor på. I "opstart" på BF3 står der også et logo med Dolby Digital. (går udfra der så menes min. 5.1 lydspor..) ?

Mvh.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu