|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() Sendt: 15-November-2011 kl. 15:42 |
For en lille uges tid siden begyndte jeg pludselig at få kraftige pixeleringer på flere kanaler (zulu, tv4, tv5, 3plus).
Det har kørt upåklageligt siden vi flyttede ind i april måned, så det overrasker mig lidt, at problemerne pludselig opstår nu. Der har ikke været pillet ved noget.
En nabo 2 huse væk oplever også periodiske udfald på sit yousee internet.
Vi bor lidt syd for Herning i det midtjyske i et helt nybygget kvarter.
Er der nogen der har et bud på en forklaring?
Redigeret af TvHomer - 15-November-2011 kl. 15:43 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() |
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Der var en tekniker forbi og nu virker det.
|
|
![]() |
|
Anders_itu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
I de fleste tilfælde er det kabelsamlinger mv. der er løs hvis det er eksisterende der fejler. Skal man have flere tv på er det som regel fordi man mangler forstærkning. Jeg har lavet en kort artikel om antenneforstærkere.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er enig, men ikke når det pludselig begynder fra den ene dag til den anden, og det har virket fint indtil da (på flere tv).
Det var også ændringer fra Yousee´s side, der havde forårsaget det, og nu har de fixet det.
Godt man ikke var helt "amatør", og havde ladet sig spise af med nye kabler, samlinger, forstærker mv., så kunne det bliver dyrt, hvis det skete bare 1-2 gange årligt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |