|
DAB Radio med AUX |
Besvar |
Forfatter | |
akjosko1
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
Emne: DAB Radio med AUX Sendt: 15-November-2011 kl. 22:39 |
Hej Folkens
Min veninde vil gerne have en DAB radio hvortil hun kan tilslutte sin computer. Jeg har kigget på nogle forskellige fra Argon og JBL, men vil lige høre, om der er nogen herinde, som kan anbefale en god DAB radio med jack tilslutning eller hvor man kan streame musikken direkte fra ens pc? På forhånd tak
|
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
Bitnissen
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Sendt: 15-November-2011 kl. 23:03 |
Pure Avanti flow, har line-in.
Den er lidt dyr, men spiller godt, kan FM, DAB/DAB+, Internet Radio, UPNP/DNLA, har indbygget strømforsyning (ingen grim boks på gulvet, men en lille 230v ledning direkte i radion), god fjernbetjening (benytter radiobølger i stedet for infrarød). Billigere/mindre radioer har sikker også line-in. /Tommy
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Sendt: 16-November-2011 kl. 06:25 |
Klubben har nogle Argon med line-in
Bruger selv en Argon Dab, Men kun line-in fra mit Sonos anlæg da dab ikke er nemt at modtage her hos mig. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |