|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
simon_r ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 24-Juni-2006 kl. 16:48 |
så skete det! har lige sat mit nye Panasonic TH-42PX60E op, leget lidt med instillingerne, set lidt tv og DVD og hvad kan jeg sige...... det er simpelthen for VILDT!!!! kan intet OVERHOVEDET høre fra blæserne og man skal lytte godt efter hvis man skal ane dem når der er skruet helt ned for lyden. skulle lige samle kæben op efter plasma'en blev testet med et par kapitler fra Kill Bill 1, Ringenes Herre filmene, The Matrix, Star Wars , Monsters inc og Disney DVD'en Løvernes Konge.... Er virkelig imponeret.....!!billedet står kanon ved almindelig tv kigning og har ikke optimale antenneforhold. kan kun på det varmeste anbefale dette TV!!! Så gælder det VM fodbold og et par DVD film i aften, glæder jeg mig..?? det tror jeg vidst nok jeg gør!!!!!!! TV'et er iøvrigt købt fra Tyskland for 15000 kr med levering lige til døren
Redigeret af simon_r - 25-Juni-2006 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
hvor henne ? smid lige et link på tak mvh |
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
![]() |
|
kirk13 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Kan kun give Simon ret, har haft tv'et i en uge og har ikke fortrudt et sec.
|
|
MVH J-Kirk
Panasonic TH 42VT20E, Panasonic BDT-100 Onkyo 608 KEF 3005 SE |
|
![]() |
|
simon_r ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
købte det hos http://www.hifiedition.de , de har vidst 4 stk. tilbage på lager pt. damn, det var en oplevelse at se VM igår |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Har du prøvet DVB-T-tuneren i tv'et?
Virker den med undertekster osv? |
|
![]() |
|
![]() |
har ikke digitalt signal endnu, men har fået at vide fra et Panasonic Center at det understøtter med danske tekster osv., så der skulle ikke være problemer der. kan ellers henvise til denne tråd herinde mht. DVB-T på PX60: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12802& KW=px60&PN=0&TPN=2 mvh Simon |
|
![]() |
|
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
hej simon Og tak for linket. Hvordan forgik dit køb ? Og hvorlang tid gik der inden du modtog det ?fra du bestilte det. mvh Glenn |
|
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Og hvad er forskellen på dette TH-42PV60E som har et G9 panel i ?? er det nyere eller ældre model ? Nu er jeg lidt i tvivl
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Demonite ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
TH-42PV60 og TH-42PX60 er den samme skærm, PX'eren har bare en DVB-T tuner indbygget. Jeg har snakket med Pana-centeret i Rødovre, de siger at PX-serien ikke kommer til danmark i år men måske til næste år. I tyskland sælges kun PX-serien. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan ikke se nogle steder om den kommer med en fod den kan stå på, da jeg ikke vil hænge den op med det samme ?
|
|
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Mig bekendt er det de færreste Plasma,er som leveres med sokkel. Og jeg mener bestemt ikke Panasonic gør, hvis det er den du vil have. Jeg kan iøvrigt se rundt omkring på div. Pana-centre, at en sådan sokkel koster fra ca. en "tusse" og op, alt efter hvilken model man vil have. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
MikkelAnd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Status: Offline Point: 82 |
![]() |
Har PX-modellerne mulighed for at sætte CAM kort i til f.eks. CONAX moduler?
/mikkel |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |