recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify er forsvundet fra Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpotify er forsvundet fra Sonos

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martinrunge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify er forsvundet fra Sonos
    Sendt: 19-November-2011 kl. 17:47
Hej,

Jeg har en Sonos zoneplayer 90 koblet til mit anlæg. Jeg styrer den via iPad og iPhone, og det fungerer helt perfekt. Jeg har så købt til Spotify og det har også fungeret indtil idag.

Mulighed for at vælge Spotify under "select a music source" er simpelthen forsvundet. Og hvis jeg forsøger at tilføje den igen under "music services", så er der helt tomt. Sonos viser ingen ekstra music services overhovedet.

Jeg kan dog fint spille min egen musik, og jeg har prøvet at geninstallere Sonos controlleren på min pc, og heller ikke her kan jeg finde nogen ekstra services.

Spotify virker fint hvis jeg kører det via Spotify programmet på PC eller via Spotify app´en til Iphone.

Nogle bud på hvad der kan være galt?

mvh

Martin
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7254
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2011 kl. 18:31
Hvilken udgave af spotify bruger du ?

Har selv været ude for spotify forsvandt, men kun i forbindelse med udbygning af sonos systemet. Dog kom det igen lidt senere af sig selv
Til top
martinrunge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2011 kl. 19:39
Og det er faktisk kommet igen af sig selv nu. Mystisk Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu