|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rapajes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-November-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 21-November-2011 kl. 08:55 |
Hejsa.
Jeg har erhvervet mig en denon avr1912 reciever, primært for at benytte mig af airplay. Jeg benytter min iphone 4 til at streame fra spotify. Det virkede fint i starten, men det er ikke tilfældet mere. For at få det til at virke skal jeg slukke recieveren, tage netværkskablet ud og lukke spotify på telefonen. Jeg kører så setup wizard på recieveren. Efter jeg har gjort dette virker airplay upåklageligt. Hvis jeg så modtager et opkald, går ud af spotify eller hører et album til ende, virker airplay ikke igen. Airplay ikonet dukker simpelthen ikke op på telefonen. Jeg skal så igennem overnævnte trin igen. Dette er ret belastende i længden. Jeg kører med nyest firmware på begge dele. Jeg har telia 10mb internet med en trådløs thomsen tg712 router. Løsninger: Jeg har haft held med nedenstående løsninger. Disse er dog ikke særligt holdbare i længden ![]() - Tag strømmen fra recieveren og tænd igen - Kør Setupwizard på recieveren (netkablet skal tages ud, og sættes i igen) - Reboot Iphonen (Dette virker ikke hver gang) Nogle forslag til hvad der kan være galt? På forhånd tak! - Rapajes |
|
![]() |
|
Rapajes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-November-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg har nu prøvet at unplugge alt, og starte det stille og roligt op. Jeg genstartede min router, osv. Jeg prøvede så at streame
fra Itunes på min stationære computer. Dette gik fint, og jeg kunne uden problemer lukke ned for Itunes, starte op igen, og så streame igen. Det prøvede jeg en 9-10 gange. Jeg tændte så for min Iphone, og koblede den på det trådløse net. Jeg kunne ikke benytte airplay på Iphonen, og airplay ikonet forsvandt også på min stationære. ![]() Jeg er ved at blive sindsyg! ![]() Det må jo næsten være en software fejl på telefonen eller hvad? |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5926&zoneid=5
Det er sandsynligvis en fejl i IOS5 så mon ikke dette bliver rettet ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |