|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() Sendt: 24-Juni-2006 kl. 23:56 |
Hej alle, Jeg står overfor at skulle anskaffe nyt videokamera, og har fundet frem til at det skal være Sony DCR-HC94. Tænkte at vi måske kunne opnå en god rabat hos en dansk forhandler hvis vi var mange nok (laveste pris jeg har kunnet finde hos en dansk forhandler er kr. 5.033,- - i Tyskland kan de handles ned til 4.200,- + fragt). Kameraet er bl.a. debatteret i trådene Hvilket videokamera?, Panasonic NV-GS280 og Spørgsmål vedr. Sony DCR-HC94 Yderligere har Camcorder-info anmeldelt DCR-HC96 her (identisk til HC94, dog også med DV-indgang). De officielle produkt-specifikationer kan læses på Sony DK's hjemmeside, hvor også den danske manual kan findes. Skriv evt. om ekstra udstyr du kunne være interesseret i. Selv mener jeg at en ekstern batteri lader er et 'must', da batteriet ellers skal oplades i kameraet (enten på dock eller ekstern strøm). Derudover vil et ekstra batteri heller ikke være af vejen (f.eks. NP-FP71 / NP-FP90). /Lars |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Jeg prøver lige igen at få denne på 'hit-listen'
Er der virkelig ingen interesse for et Sony DCR-HC94 kamera fælleskøb? /Lars |
|
![]() |
|
SpeedPhreak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jo jeg kunne godt være interesseret i det sony, men ved ikke om jeg kan vente på jer....skal have et kamera inden min ferie om 3 uger. Jeg har altid fundet et løst objektiv dæksel en kæmpe pain...jeg skal aldrig have et kamera unde indbygget dæksel igen (tror jeg - for der er selvfølgelig en række ting der er vigtigere) Har den her Sony indbygget dæksel?? Erik |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Erik,
Det kommer nok til at knibe med en levering indenfor 3 uger, med mindre flere købere melder sig meget hurtigt. Jeg er dog selv interesseret i at få kameraet leveret hurtigst mulig - da jeg står overfor at skulle være far og skal bruge kameraet i den anledning (med termin 22. Juli - men man kan jo aldrig vide med børn ![]() Ja, DCR-HC94/96 har indbbygget objektiv-dæksel (i modsætning til de andre modeller i samme serie). Så spred rygtet og få flere købere på banen - jeg håber på, at er vi blot 5 købere, vil der være en besparelse at hente... /Lars Redigeret af laursen - 26-Juni-2006 kl. 13:27 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej alle!?
Jeg arbejder stadig på at kunne gennemføre dette fælleskøb og jeres tilkendegivelse er derfor stadig yderst kærkommen. Jo flere vi er, jo bedre er besparelsen! Jeg håber at modtage og kunne præsentere et tilbud i løbet af næste uge, med levering hurtigt efter, men det kræver at interesserede melder sig - gerne allerede nu.... Jeg fandt endnu en (engelsk) anmeldelse af DCR-HC96 her (bemærk at dette fælleskøb er på HC94 som mangler DV-in og analog til digital pass-through i forhold til det anmeldte HC96). /Lars |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
jeg er mere til det andet fælleskøb, JVC-MG505
|
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Stig,
Ok, men det er jo så et HDD kamera (her er tale om et ægte Mini-DV kamera i bedste kvalitet fra Sony) ![]() Iøvrigt ingen grund til at udtrykke manglende interesse for dette fælleskøb i tråden her (medmindre det var for at ytre interesse for et andet Mini-DV kamera til erstatning for det planlagte Sony DCR-HC94) ![]() /Lars |
|
![]() |
|
SpeedPhreak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |