Hej
Er der andre der har oplevet at boxers kanalnavne er ændre. Sagen er, at jeg i går ville lave en kanalsøgning på min Sagemboks.
Efter endt søgning havde ca. halvdelen af kanalerne skiftet navn til:
Service 3000 - Service 3005 o.s.v. med 5 ciffers interval.
Blandt andet hedder Canal 9 nu Service 3005.
Jeg prøvede igen med en ny søgning men med samme resultat.
Jeg har endnu en sagem boks og prøvede efterfølgende at lave en kanalsøgning på denne. Her skete nøjagtig det samme. Nu hedder ca. halvdelen af kanalerne noget med Service 3000.
Det er altså godt nok træls. Nu skal man til at huske hvad de forskellige servicenumre betyder og hvilken kanal der er hvad. Jeg kan ikke ændre navnene, som man kan på mange tv.
Jeg ringede i dag til Boxers kundeservice og i næsten en time forsøgte de at forklare mig, at det altså ikke var noget Boxer havde med at gøre og at det måtte være mig selv der var skyld i at de nævnte service navne nu var kommet ind på mine bokse.
Jeg mener jo det er fuldtændig tåbeligt. Jeg kunne jo for så vidt godt have lavet en fejl i forbindelse med den første søgning, men efterfølgende har jeg nulstillet begge bokse og lavet nye søgninger - stadig med samme resultat. Efter min bedste overbevisning må kanalnavnene vel komme ned fra luften sammen med signalet??
Er der andre der har samme problem (eller har I bare ikke opdaget det endnu).
Er der mon en løsning på problemet?
I øvrigt startede det hele med at jeg opdagede, at når jeg ville se Folketingskanalen, så skulle jeg indtaste en kode. Det er heller ikke noget jeg har ændret, og det er det samme på alle mine tre boxerkort.
Redigeret af Hornbek - 22-November-2011 kl. 11:28