|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mongolen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 24-November-2011 kl. 21:34 |
Hej,
Jeg har gennem arbejde fået tilbudt TDC Homebox med 50/5 Mbit, som jeg naturligvis har sagt ja til. Jeg har pt. mit eget modem og router, hvilket jeg gerne vil forsætte med. Men kræver det ikke et nyt modem med VDSL for at køre 50/5 Mbit, eller det er hvad jeg læser mig frem til på nettet. Hvis jeg kun ønsker at udskifte modem og beholder router, kan følgende modem så klare opgaven: På forhånd tak. Mongolen |
|
![]() |
|
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Interessant spørgsmål!
Ring til TDC ![]() Jeg troede ikke man bare kunne anvende andet udstyr end det man fik leveret. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Du kan eventuelt spørge TDC om du kan få deres Motorola VDSL2 et-port modem i stedet for Homebox. Se her for en TDC vejledning til at installere det. Men du mister VoIP ("fastnet"), men alle taler vel alligevel i mobilos i dag..
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Mongolen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Jesper,
Tak for dit svar. Problemet er, at mit firma er lidt konservativ omkring bytning af udstyr. Det modem jeg har nu, har jeg selv anskaffet, da man fra firmaets side er lidt konservativ omkring TDC udstyr. Så umiddelbart er det ikke en løsning at få et modem fra TDC. Derfor spørger jeg til et andet VSDL modem, da der endnu ikke er så mange, at man kan finde dem på dba.dk. ![]() På forhånd tak. Mvh Mongolen
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Nu kender jeg ikke politikken / de interne regler hos TDC, men hos Fullrate der mister man al support hvis man sætter sit eget modem til istedet for deres kombinerede modem og router, hvis man vil beholde support men vil beholde sin egen router til at fungere som router så har man dog hos dem mulighed for at betale 10kr/måned og så få sat Fullrates modem/router i "bridge mode" så den fungere ligesom et dumt modem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |