|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() Sendt: 16-November-2011 kl. 13:31 |
Nogen der ved om Cars 2 3D fra UK kommer med danske tekster og evt. hvilke lydspor?
Ved godt jeg er lidt utålmodig, da den først udkommer d. 21. ![]() På forhånd tak! ![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Jeg tvivler. Det er jo en disney. De har som regel ikke noget dansk på. Desværre.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Øv, det lyder jo ikke så lovende. Nu må vi jo i første omgang vente på at den bliver udgivet, man kan jo næsten kun blive positivt overrasket så.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Jeg nøjes med at købe den i dk i næste uge.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Princesslea ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2011 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Nu ved jeg ikke om der er meget at spare, men her er den danske udg. med dansk tale og tekst . www.gucca.dk/blu-ray-film/biler-2-3d-blu-ray_189944.html
|
|
![]() |
|
![]() |
BB har samme pris. Men der kan man så få 10% i kundepanel.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Nogen der har købt denne i UK, som kan sige om der er danske tekster på?
Jeg foretrækker org. lyd og danske tekster, men ved ikke om det findes? |
|
![]() |
|
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
det er der ikke.. http://bdlive.dk/blu-ray-film/7872-cars-2-uk
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak, men det var 3D-udgaven jeg startede denne tråd på og det er stadig denne jeg er interesseret i, men den er der ingen data på på bdlive (eller andre steder som jeg har kunnet finde). |
|
![]() |
|
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
![]() |
bdlive har fået coveret, det ligges op snarest
|
|
![]() |
|
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
Der er heller ingen danske tekster.. http://bdlive.dk/blu-ray-film/7871-cars-2-3d-uk
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay og tak, det var en skam - men så vad man da det.
Er det korrekt konkluderet at man så kun kan vælge mellem at få: 1) Org. lyd og engelske tekster, eller 2) Dansk lyd og danske tekster? Jeg spørger da jeg helst ville have haft Org. engelsk lyd og danske tekster - men det er jo svært hvis det ikke findes. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |