recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ASRock Vision 3D 137d
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketASRock Vision 3D 137d

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hasani Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Januar-2008
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: ASRock Vision 3D 137d
    Sendt: 24-November-2011 kl. 13:55
Hej alle

Har lige fået en ASRock Vision 3D 137d. Har ikke en tv tuner til (skal jeg købe en HDHomerun?). 

men hvad for noget software skal der på? 

Jeg tænkte på XBMC Live ...

Er helt blank på om det er godt?

Mvh
Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 13:58
hvis du skal se så er xbmc live nok ikke for dig, man kan godt få det til at vise tv, men kræver lige lidt legen i commandline. TV i xbmc er en custom løsning, og ikke indbygget som std.

Mange folk sværger til DVBviever når det kommer til TV, og det skulle også være et af de bedste. Ellers er der MediaPortal som også har god TV integration og endeligt Windos Media center.

Mit råd er at prøv dem på en stationær og vælg den der opfylder dine krav og du synes er pænest.
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2011 kl. 17:38
Start nu med den indbyggede i Windows 7, så kan du altid experimentere. jeg har prøvet de fleste externe MCE aps, og er ALTID vend tilbage til MS interne i Windows 7.
Eneste anke jeg har, er den manglende indbygged understøttelse af DVB-C (kabel TV), men det klares med programmet Tv Source.

Mvh Gigabyte
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
hesp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Februar-2007
Sted: Sunds
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2011 kl. 13:37
Hej. Jeg vil lige spørge om hvor meget den larmer, har tænkt at købe en sådan, larmer den meget ved afspilning af dvd, spinder dvd drevet meget op ved afspilning af dvd?
På forhånd tak
Mvh hesap 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu