|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
![]() Sendt: 04-December-2011 kl. 13:11 |
Hey folkens, nu har jeg leget lidt med WMC, og MediaPortal og må indrømme MediaPortal er den der fænger mest, uden tvivl, da signalet er meget bedre? forstår ikke hvorfor men eks DR HD i WMC er lettere grumset, men i MP står den kniv skarpt lige som hvis jeg hade set det på mit tv hvor den også bare er kniv skarp.
Men alt i alt tror jeg det bliver min løsning med mindre andre har nogle gode indput? Tænkte så om nogen har forslag til forskellige plugins der kan være med til at gøre det endnu bedre? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvis ikke det står knivskarpt i media center er det fordi du ikke har indstillet din skærm til at køre i 50hz. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
Den største fordel ved Mediaportal er jo nok at man kan køre server/klient. Samt at man kan se alle kanaler på en transponder med 1 tuner.
Jeg kan kun se fta kanaler på dvt-t og jeg har en tuner der tager sig af mux1 og en tuner der tager sig af mux2. På den måde kommer jeg aldrig i bekneb med tunere. Jeg kan se og optage alt på kryds og tværs som det passer mig på samme tid. Men det er også de eneste 2 grunde til at jeg ikke bruger wmc. Af plugins bruger jeg: Onlinevideos - Til alverden online tv, men specielt dr.nu og bonanza. Rockstar - Til online musik fra Spotify og Grooveshark. Men der findes mange andre gode også. |
|
![]() |
|
Gydesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
"Moving Pictures" til at organisere og se film.
"My TvSeries" til at organisere og se tv serier.
"Online Videos" til at se dr's kæmpe arkiv.
Dette er de tre must plug ins som SKAL være installeret på samtlige af huset mediacentre, for jeg ikke bliver slagtet af konen :)
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() |
lytter lige med her :-) Da jeg også mangler lidt inspiration.
Moving pictures er super najs, men synes at musikdelen halter meget, hvad bruger i her?
|
|
![]() |
|
Gydesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg synes ikke musikdelen er specielt god, så jeg bruger bare fil liste... Lidt kedeligt, men hellere noget knapt så fancy der funker og kan bruges af alle, en noget fancy hvor konen konstant er ved at smadre fjernbetjeningen.
En ting der kunne være totalt nice, var vist de lavede mediabibliotekerne i server delen. Vi har mediaportal på to mediacentre og en bærbar vi slæber rundt i hele huset. Det tager lidt tid at oprette mediabibliotekerne på dem alle når der opdateres.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |