|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 26-Juni-2006 kl. 18:34 |
|
Så fik jeg bestilt sådan en fætter i dag.. :) Behøver jeg at sige at jeg glæder mig? Her er et link til den. Redigeret af Lars - 27-Juni-2006 kl. 12:23 |
||
Jesper Nielsen
|
||
![]() |
||
cbrdaniel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
er det en ny model?? Fik selv pd7200 billig, havde på fornemelsen, at det var fordi at der snart kom en ny model |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ja, 9700 modellerne er helt nye. Udmærker sig bl.a. ved at have 1080 linier, for bedre visning af HDTV signaler i 1080i. Og så er der DVB-T tuner. /Lars Redigeret af Lars - 27-Juni-2006 kl. 12:27 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Var det ikke det som ifølge OTTO er komplet uanvendeligt ALIS 1024X1080? se nedenfor: Redigeret af lrev på jobbet - 27-Juni-2006 kl. 13:12 |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Jeg så lige at du skrev 1080i - der findes ikke LCD-tv med 1080i, men med 1080p. Der findes plasma-tv med 1080i opløsning, og i dette tilfælde har du ret - at købe et plasma-tv med AliS panel (1024x1024 eller 1024x1080) giver ikke mening. __________________ Mvh. Otto www.tapeconnection.dk ISF-certified dealer |
||
![]() |
||
![]() |
|
Til hvilken pris,og hvorhenne? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det nye ALIS panel giver ihvertfald den fordel, at alle linier vises. Et ALIS 1024 panel plejer at vise et 1080 signal, ved at kappe linier af i top og bund. Netop for at undgå linie-skalering. Billedet er fra Hitachi pressemøde midt i maj 06, og TV'et til højre er det nye 9700. Som der ses er der mere af billedet - pande og slips. Og så er det iøvrigt et ret lækkert TV - uanset hvad der siges om ALIS paneler /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja-det er ret lækre tv...enig. Men OTTO.......plejer han ikke at have en stor stjerne,bla. hos dig? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Min kone har også en stor stjerne hos mig, men derfor er vi ikke nødvendigvis enige i alt /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
[
Min kone har også en stor stjerne hos mig, men derfor er vi ikke nødvendigvis enige i alt /Lars [/QUOTE] Hej! Oftest er det vel kun den ene af jer der har ret? Hvem er det i dette tilfælde? Redigeret af lrev på jobbet - 27-Juni-2006 kl. 14:03 |
||
![]() |
||
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
26.000,- i Hi Fi Klubben |
||
Jesper Nielsen
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Lars, Jeg fulgte med i et andet forum vedr. denne skærm de var ihvertfald ovenud begejstret for denne Plasma.. Godt nok kunne den ikke vise sort som Pionner og Panasonic (har ikke selv set den endnu :)) men ikke at den var dårligt til det, og så havde den en del andre fordele (sagt af dem som havde samlignet dem. Bl. a at den ikke skulle skalere billedet. |
||
Jesper Nielsen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |