recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bærbar kan ikke finde hjemmenetværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bærbar kan ikke finde hjemmenetværk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nsane206 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: bærbar kan ikke finde hjemmenetværk
    Sendt: 07-December-2011 kl. 21:51
Hej alle,

jeg fik lige pludselig igår et problem med mit netværk.
Min bærbar kan ikke finde mit trådløse net. Den kan dog finde alle mine naboers. Den kan komme på nettet kablet:

Netværket kan findes af min anden computer samt smartphone trådløst

Har prøvet:
Slukke/tænde Modem
Slukke/tænde Router
slukke/tænde bærbar

Håber der er nogen der har et godt råd.

Mvh Hans
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 21:56
Tænd PC, gå i enhedshåndtering og fjern det trådløse netkort, genstart PC så vil netkort geninstallere. Så skulle den gerne komme på igen. Havde selv samme problem for nogen tid siden, og gjorde som skrevet, så var jeg på igen bagefter.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 22:54
Du kan også prøve skifte frekvens kanal på routeren.

Måske er der en nabo der sender på samme frekvens.

Eller en step up transformator eller et elektrisk apparat der støjer.

Smile

Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2011 kl. 05:38
Hvad for en windows bruger du?
Til top
jbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2011
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2011 kl. 09:21
Nogle trådløse netværkskort kan ikke se det trådløse netværk, hvis routeren sender på en kanal højere end 11.
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 21:39
lige en tanke - er det ikke bare fordi SSID broadcasting er slået fra og der kan oprettes manuel forbindelse ved at taste netværksnavn og kode?
Til top
welliis Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2012
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér welliis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 14:12
Eller en step up transformator eller et elektrisk apparat der støjer.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu