|
bærbar kan ikke finde hjemmenetværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2011 kl. 21:51 |
Hej alle,
jeg fik lige pludselig igår et problem med mit netværk. Min bærbar kan ikke finde mit trådløse net. Den kan dog finde alle mine naboers. Den kan komme på nettet kablet: Netværket kan findes af min anden computer samt smartphone trådløst Har prøvet: Slukke/tænde Modem Slukke/tænde Router slukke/tænde bærbar Håber der er nogen der har et godt råd. Mvh Hans
|
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænd PC, gå i enhedshåndtering og fjern det trådløse netkort, genstart PC så vil netkort geninstallere. Så skulle den gerne komme på igen. Havde selv samme problem for nogen tid siden, og gjorde som skrevet, så var jeg på igen bagefter.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du kan også prøve skifte frekvens kanal på routeren.
Måske er der en nabo der sender på samme frekvens. Eller en step up transformator eller et elektrisk apparat der støjer. ![]() |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Hvad for en windows bruger du?
|
|
![]() |
|
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Nogle trådløse netværkskort kan ikke se det trådløse netværk, hvis routeren sender på en kanal højere end 11.
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
lige en tanke - er det ikke bare fordi SSID broadcasting er slået fra og der kan oprettes manuel forbindelse ved at taste netværksnavn og kode?
|
|
![]() |
|
welliis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 34 |
Eller en step up transformator eller et elektrisk apparat der støjer.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |