|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jimmythetulip ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 08-December-2011 kl. 21:07 |
Hej
Jeg har fået et brev fra Fullrate om at de tilbyder en TV pakke med 22 kanaler til en fordelagtig pris. Mit spørgsmål er om TV igennem Intenettet er lige så stabilt og driftsikkert, som kabeltv? Jeg vil også gerne høre om andres erfaringer med Fullrate TV eller lignende.
|
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Fik det etableret i går, fungerer hidtil uden problemer. Der er ingen udfald på mit signal, men jeg har jo også kun haft det 36 timer. Synes det er en fin pris, og kvaliteten er som de lover. Jeg er ekstrem kritisk over prisen i forhold til det jeg får af kanaler, og har valgt netop denne løsning fordi den haver de kanaler jeg vil have til en ok pris.
Fjernbetjening og boks fungerer fint med ir-extenderen der følger med. Det står i et andet rum. |
|
![]() |
|
jimmythetulip ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Tilsyneladende er DR HD ikke med i Fullrate's TV pakke. Det er ærgeligt, da jeg gerne vil se udsendelser som fx Borgen i HD-kvaliteten. Faktisk er det også et brud på must carry forpligtelsen, da TV udbydere skal levere alle DR's kanaler.
link til oversigt over TV-pakken:
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40546 |
![]() |
Ja, den er vist ikke helt gangbar.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Anders_itu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
De 3 måneder jeg har kørt det har der ikke været nævneværdige udfald (set i forhold til de udfald jeg oplever på yousee kabel-tv). De kan evt. læse min anmeldelse af fullrate tv
|
|
![]() |
|
Go4it ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2007 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Problemet er vel at alle udbydere af streamingTV benytter en lav hastighed: 1 - 3 Mbs, og derfor udelukker det der bare smager af HD. På DR.dk kan man se deres HD kanal - der er i bedre opløsning end resten, men jeg tvivler på det er HD. Omvendt hvis alle disse udbydere - inkl. "Sputnik" havde samme opløsning som DR HD - på nettet, ville jeg være mere end tilfreds!
|
|
IMac 21"
|
|
![]() |
|
Go4it ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2007 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Fint med din anmeldelse - men jeg kan ikke se noget om billedkvaliteten? Kan den måle sig med "normal" tv?
|
|
IMac 21"
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40546 |
![]() |
Man kan da ikke i dag sende et sådan produkt på markedet uden der er mulighed for HD kanaler, det er IMO klart en ommer. Det stiller jo deres kunder ringere end hos andre udbydere som har HD kanaler.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Du kan godt få HD kanaler, de skal blot købes seperat ganske som de fleste udbydere gør. At DR HD ikke er med i denne pakke finder jeg også underligt specielt når det er en Public service kanal.
|
|
![]() |
|
![]() |
Den infomation er da så godt skjult, hvor findes den.
|
|
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Ikke ifølge DR. http://www.dr.dk/OmDR/Modtagelse/Kabeltv/20091021090029 Det afhænger af sammensætningen af din udbyders kanal-pakker, hvilke af DRs tv-kanaler du kan modtage. Da DR1, DR2, DR K og DR Ramasjang har såkaldt "must carry"-status, vil de være indeholdt i din udbyders grundpakke, mens muligheden for modtagelse af DR Update og DR HD ofte vil kræve bestilling af en større tv-pakke. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo ikke for godt, det må da forventes, at kanaler der betales via licensen, altid vil kunne ses uden yderligere tillæg. Det kan man jo hos de øvrige udbydere.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |