|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Klitgaard10 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2011 Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 08-December-2011 kl. 17:09 |
|||
Hej jeg har lige fået samlet min nye HTPC, med en intel pentium G620t og et MSI H61I-E35 (B3) bundkort. Det hele kører rigtigt godt i MCE undtagen live TV, der er grynet og uskarpt specielt ved panoreringer. mit gamle ION setup gjorde det meget bedre. Er der andre der har haft problemer med dette?
Jeg har opdateret til seneste driver fra intel, det hjalp en lille bitte smule. Jeg kører med win 7 32-bit.
|
||||
![]() |
||||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|||
det lyder fuldkommen som om du har fået de analoge kanaler ind i MCE i stedet.
Det KAN ikke lade sig gøre på digital tv. |
||||
![]() |
||||
Klitgaard10 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2011 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|||
Redigeret af Klitgaard10 - 09-December-2011 kl. 16:21 |
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
Hver gang folk stiller dette spørgsmål og beskriver disse symptomer så kører de med en 60hz opløsning i stedet for de korrekte 50hz..... |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
Er du sikker på den ikke autoskifter til 50hz? |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
mener du autoskifter til 60 Hz, det kan selvfølgelig god være. Det kunne være jeg skulle undersøge om, det er muligt at slå andre frekvenser end 50 Hz fra. Redigeret af Klitgaard10 - 10-December-2011 kl. 10:46 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |