|
HDHomerun - mangler DR1, DR2 og TV2 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
saaroe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2011 kl. 11:58 |
Hej folkens,
Købte for længe siden en HDHomerun, som jeg er rigtig glad for. Den har tidligere kunne finde alle mine kanaler uden problemer. Da jeg for nyligt geninstallerede mit mediecenter, og skulle lave en ny channelscan, kan jeg nu ikke længere finde DR1, DR2 og TV2... Nogen der kan forklare mig hvad der lige foregår?? Alle andre kanaler finder den fint, som den altid har gjort. Det har som sagt ikke været noget problem tidligere... Nogen der har en idé til hvordan jeg kan fejlsøge her?
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger du nyeste udgave af HDHR software? hvis ja så under BDA drivers sæt dne til InjektSDTnit
|
|
![]() |
|
saaroe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Ja, det er den nyeste udgave. Den opdaterer jo selv, hvilket egentlig er smart nok...
Jeg har lige prøvet det du foreslår, så den står og scanner nu... Jeg vender tilbage med resultatet når den er færdig :)
|
|
![]() |
|
Mangler stadig DR1, DR2 og TV2 efter at have ændret til injectNITSDT...
![]() Andre idéer??
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
Sikker på at du måske ikke har fået slået dem fra! der er ihvertfald på min kanalsøgning 2 x tv2 og 2 x dr1.
Du kan jo have slået dem fra både i HDHR eller i windows.
|
|
![]() |
|
Ja, jeg kan ikke se hvor jeg skulle disable dem henne...?
Når jeg søger efter kanaler på begge tunere igennem HDHR Setup program, dukker de 3 ikke op... Det gjorde de som sagt dengang jeg søgte efter kanaler for første gang, da jeg lige havde købt min HDHR for længe siden...
|
|
![]() |
|
hvem har du som udbyder? stofa?
|
|
![]() |
|
Ja, jeg har Stofa. Bor i Århus.
Nu prøver jeg lige samtlige muligheder under BDA settings... Så må vi se om det ændrer noget... Jeg mistænker lidt Silicon Dust for at have ændret noget i en firmware opdatering, som så forårsager det... Kan næsten ikke se hvad det ellers skulle være, når jeg aldrig før har haft problemer med at finde alle kanaler...
|
|
![]() |
|
hos stofa er det en anden fejl ;)..
Prøv at se under DVB-C i HDHR setup, der skal du have 2 linier.. Den er prioteret se her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104913&title=hdhomerunstofa4-kanaler
|
|
![]() |
|
Hmm... Jeg har 3 dropdown boxe, QAM256 øverst, 128 i midten, og 64 nederst... Så jeg går ud fra QAM256 allerede har første prioritet...
![]() |
|
![]() |
|
ja men 128 skulle gerne ikke bruges på stofa.. prøv at fjerne den også flyt 64 derop..
|
|
![]() |
|
Det prøver jeg lige
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |