|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() Sendt: 11-December-2011 kl. 11:26 |
Har fundet en Sony EX 723,Både hos Expert og Fona.
Men er i tvivl om det er den samme tv,da Expert har en anden betegnelse,nemlig BAEP,ved ikke om det betyder noget. http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0600123100 http://www.expert.dk/da/TvVideo/led-tv/sony/sony_kdl40ex723baep/4905524735413.aspx Men der dog en besparelse på 2000 hos Fona. Mvh. Redigeret af nesager - 11-December-2011 kl. 11:34 |
|
![]() |
|
Platon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Har du set denne ?
http://sondagsavisen.dk/2011/49/~/media/7953B179B6574BF5A2F0E413A07F99E8.ashx |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Rasmus som har lavet denne test er kun til Plasma.
Mere er der ikke at sige om det. |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
jojo.... MEN hvem er ikke til plasma?
![]() |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
90% af danmarks befolkning
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19800 |
![]() |
Ja, havde den nu i stedet for at læse betalte reklamer brugt lidt tid og penge på at gå til en seriøs forretning og set på billedet diverse tv kan levere, var det nok andet med en anden statistisk fordeling. Det viser erfaringen fra de seriøse radiobutikker..... Klaus |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
Tak for svarene til alle,som vist desværre endnu engang ender med for og imod Plasma.
Mvh |
|
![]() |
|
Platon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Jeg kan lige tilføje at jeg personligt foretrækker LCD/LED.
Jeg postede den kun fordi at lige netop det nævnte fjernsyn havnede sidst, |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for dit indlæg,jeg var ude og se omtalte Sony i går og var egentlig ikke særlig imponeret. Så jeg leder videre. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har selv et aldrene Panasonic LCD (første årgang med HDMI) og synes faktisk det sagtens kan følge med nyere skærme når det får signalet fra Yousee boksen - baseret på hvad jeg ser på de forskellige husaltre i vennekredsen (både plasma og LCD/LED).
Så jeg tror jeg vil kigge på Panasonic LED når det bliver aktuelt med en udskiftning selv om de er mest kendte for deres plasma ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |