recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Last Of Us - PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Last Of Us - PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rod83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The Last Of Us - PS3
    Sendt: 13-December-2011 kl. 17:29
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2009
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af Rod83 Rod83 skrev:

Trailer:

Screens:

Information:

Er meget spændt på denne titel...Smile Traileren som ligger på PSN store ser i hvert fald rigtig lækker ud....Wink
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rod83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 09:36
Ja det virker meget spændende men inden jeg rider med på hypebølgen Wink, så glæder jeg mig til at se noget RL gaming.. men der går nok noget tid inden det sker Tongue. Dog kan rigtig god lide hvad Rasmus fra Gamereactor skriver:

"Udforskning af omgivelser og miljøer bliver en vigtig del af spillet. Jagt på sparsomme ressourcer er en anden faktor, og kamp kommer både til at foregå med skydevåben og slagvåben. Ammunition er tydeligvis en mangelvare, og nogle gange er det bedre at tage flugten fra de inficerede end at nedkæmpe dem."
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rod83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2012 kl. 09:04
Nye detajler om "The Last Of Us" - fra gameinformers blad. Læs dem her.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu