|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() Sendt: 26-November-2011 kl. 17:36 |
Hej alle, går og overvejer Boxer TV.
Og troede egentlig det ville være lige til, da mit tv har DVB-T, MPEG4 samt plads til kort modul. Det er sågar Yousee godkendt. Man fandme nej om jeg kan finde det på Boxers liste. Så 1000kr. spørgsmålet er om der er nogen her der kan be eller afkræfte om et LG 50PK350n kan fungere med Boxer uden at skulle have en separat modtager? Eller bare om der er nogen der har erfaringer med at benytte Boxer på ikke godkendte enheder? Vh Morten
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() |
Er det dette TV http://www.lg.com/dk/tv-audio-video/tv/LG-plasma-tv-50PK350N.jsp
Du kan godt bruge det til de gratis kanaler fra BoxerTV, men der er ikke noget CAM modul i dit TV så du har ikke mulighed for at modtage betalingsprogrammer, incl. TV2
Rettelse: jeg er kommet i tvivl om din model har det CAM modul, hvis den har ser jeg ikke nogen grund til at den ikke skulle kunne bruges til boxer.
Så vi må lige have en på banen der kender TV'et Redigeret af Pony65 - 26-November-2011 kl. 18:06 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Da det er godkendt til brug på You See, så må det have CA, så kan det også bruges til Boxer.
Der er ingen gratiskanaler hos Boxer, ALLE deres kanaler kræver betaling.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Der er et pcmcia-kortstik, og efter min overbevisning er det vel netop til et CAM modul?
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jammen det er det da.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() |
Kan man ikke se disse gratis ?
Det tror jeg nok man kan
|
|
![]() |
|
![]() |
De kanaler har jo intet at gøre med Boxer, det er DigiTV der udsender dem. Det er kun TV2 der til næste år sendes af Boxer.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Til Radiomanden.
Du har ret, BoxerTV er "kun" gatekeeper for de gratiskanaler. Men det er nu Boxer vi altid snakker om når der skal modtages fra DVB-T
|
|
![]() |
|
![]() |
De andre kanaler kommer ofte med i den båd, men de har INTET med Boxer at gøre, så de skal i den sammenhæng holdes uden for. De er og bliver Statslige kanaler.
|
|
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Jeg har også et LG tv/monitor, der ikke er på listen over godkendte tv. Jeg spurgte Parabolexperten i Lyngby og han sagde at hvis jeg kunne se DR Ramasjang kunne det vise betaling kanalerne, så jeg købte et CI modul, og det virker perfekt.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Der er et EU krav som siger at alle TV med skærmdiagonal over 30 cm skal have et common interface (CI) til betalings-TV. Derfor tror jeg at du vil få svært ved at finde et TV uden CI. Derimod er der behov for at undersøge om TVet har CI eller CI+ hvis man er interesseret i HDTV hos Boxer (deres kommende DVB-T2 mux til HDTV vil bruge CI+). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |