|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() Sendt: 14-December-2011 kl. 12:33 |
Hej alle
Jeg skal hjælpe min søster med at købe to bærbare til hendes børn. De har brug for: En 15,6" til alm. surf, mail, lettere skolearb. og lettere gaming. En 13,3" til det samme som ovenstående, blot uden gaming. Samlet budget: kr. 9000 (10.000 hvis god grund). Jeg har kigget på følgende: Hvad siger I, virker de ok til prisen? (som jo er lidt over budget) Kom gerne med andre forslag til bedst-til-prisen, evt. lidt billigere PS: De har pt. en HP-computer, som de er meget træt af pga. blæserstøj og andet, så de er ikke interesseret i HP mere.
Redigeret af zemo - 14-December-2011 kl. 12:35 |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
For mig at se er det 2 rigtig gode valg, et rigtigt godt kvalitets mærke med god support hvis uheldet skulle være ude, begge computere kan trække WOW uden problemer og 15.6" lidt mere.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Enig, 2 gode valg. Ikke for billige og ikke for dyre, man kunne nok finde noget billigere men så går man på kompromis med indmaden. Så det kan ikke svare sig. Er selv stor fan af Asus, efter min mening hører de til i toppen mht. service, hvis nu uheldet skulle være ude.
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
![]() |
Når nu der står:
Grafik controllerNVIDIA GeForce GT 520M / Intel HD Graphics 3000Betyder det så at den bærbare har begge typer grafikkort indbygget eller at man måske får en model med det ene eller måske en med det andet? |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
den har dual grafik som jeg ser det.
Redigeret af jugglerq - 14-December-2011 kl. 17:46 |
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Hej Der var ikke rigtig tilfredshed med at den 15,6" jeg linkede til er i brun/metal. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget andet i Asus i samme prisklasse, men hvad med denne MSI?: |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() |
Tjaa, du giver køb på en i5 processor, 120 GB Harddisk og dedikeret grafikkort. For en sølle pris af 200,- kr.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() |
Men der er da masser af muligheder i den prisklasse: http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=7132019 eller http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=7431766
Edit: Havde ikke lige set fravalget af HP/blæserstøj. Det vil jo forekomme i alle bærbare på et tidspunkt, når der "arbejdes" i sengen. Jeg har set rigeligt af eksempler og en frisk tur med en kompressor, afhjælper tit "problemet". ![]() Redigeret af Beanie - 14-December-2011 kl. 18:23 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Nu ved jeg ikke hvor meget "demo" den er, kan dække over mange ting. Men er du hurtig kan der laves et kongekøb på en sort Asus:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=653521 Det er satme billigt!
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Beanie. Tak for forslag. Den første havde jeg selv fundet, men det undrer mig lidt at den ikke figurerer på Asus' hjemmeside (jeg er også stødt på en x53sv, som heller ikke findes på Asus' hjemmeside). Jeg troede det var en gammel model, men den processor (Intel Core i5-2410M processor 2,3 GHz), er der vel ikke noget at komme efter? Så bliver det nok den, hvis de ikke bryder sig den "kobberbrune"
|
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Helt enig med de to bærbare fra Asus. Jeg tror egentligt nok at K53 kan fås i flere forskellige farver - i hvert fald brun og sort. Personligt kan jeg godt lide den brune. Kig på Komplett's og Proshop's hjemmesider og støvsug dem for Asus K53 modeller, eller send en mail. Begge steder er meget gode steder at handle og kundeservicen før køb er i top, begge steder.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med denne? Der får man da noget for pengene?: Eller måske bare denne? Hvordan vil I sammenligne disse med ASUS'erne? Redigeret af zemo - 15-December-2011 kl. 16:30 |
|
/zemo/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |