|
Sonos udfald i bas? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2011 kl. 09:14 |
Jeg har opdaget et problem med min S5 her til morgen.
Bassen falder ud periodisk...
![]() Jeg har ikke observeret problemet før jeg opdaterede softwaren, så jeg krydser da fingre for at det er et problem der kan løses SW, men jeg frygter da et HW problem - boksen skal nemlig til England....
Er der nogen der har set et lign. problem?
Jeg kigger selv videre på sagen senere i dag, men ville lige vide om der var nogen der havde prøvet noget lignede.
Hilsen Thomas
|
|
![]() |
|
Morten72 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2006 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har faktisk også oplevet det samme, dog er det et stykke tid siden sidst. |
|
55LA667V | Pioneer VSX-2021 |3 x Sonos Play:5 - Connect | PCH-A300 | VU+ Duo2
|
|
![]() |
|
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
OK - det er da "rart" at høre, at jeg ikke er den eneste.
Jeg har ikke lige observeret problemet igen, men nu bruger jeg også mest S5 i køkkenet.....
![]() Var din oplevelse at det også skete før opdateringen af SW?
Hilsen Thomas
|
|
![]() |
|
Morten72 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2006 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 61 |
Ja det vil jeg mene..
|
|
55LA667V | Pioneer VSX-2021 |3 x Sonos Play:5 - Connect | PCH-A300 | VU+ Duo2
|
|
![]() |
|
Hmm - kigged lidt på sonusforum: http://forums.sonos.com/index.php, og der er jo en mulighed for at oprette en sag og derefter indsende en datafil, når man oplever fejlen.
Jeg kigger lidt på det
|
|
![]() |
|
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
Hej.
Jeg købte en play:5 for en måned siden og jeg oplever også at der er udfald på bassen. Nogle gange lyder den som en lille dårlig transistorradio. Har I andre stadig problemer med jeres eller hvordan løste I det? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Der er lige kommet ny opdatering som retter en fej i bassen på PLAY:5. Sådan ser min ud nu:
PLAY:5: Køkken Serienummer: 00-0E-58-52-26-FA:G Softwareversion: 3.6 (udgave 16548010a) Hardwareversion: 1.16.4.1-2 Så tjek at du har den nyeste version. Redigeret af Brixen - 16-December-2011 kl. 14:23 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Kaipay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2005 Sted: Odder, Denmark Status: Offline Point: 70 |
Mange tak for det. Nu har jeg opdateret min play:5 og har ikke oplevet udfald i bassen endnu.
|
|
![]() |
|
....men det har jeg så nu. Der er ikke andet for at jeg må en tur ned til Bilka med den.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |