|
Sonos - aldrig på tilbud? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2011 kl. 21:08 |
Jeg vil ha' købt mig en Sonos Play:5 og en Sonos Bridge. I HifiKlubben koster de henholdsvis 2999,- og 399,-.
Findes det ikke billigere? Jeg synes aldrig man ser Sonos på tilbud (bortset fra den korte Bilka-vs-HifiKlubben-priskrig tidligere på året).
Elgiganten har (aldrig haft) Sonos, vel?
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmm.....kommer vel an på hvad du mener med tilbud ? Tilbud som du får er noget andre betaler for. Hvis du tager en kammerat med ind i butikken og så får ham til at give 3500 for en Play5, så er jeg næsten sikker butikken gerne vil sælge en til for 2500
![]() |
|
![]() |
|
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
Med tilbud mener jeg en lavere pris, end den ellers-total-faste-pris Sonos "altid" ligger på ...
|
|
![]() |
|
Hede ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Bilka har haft dem og kørt priskrig mod klubben et par gange.
|
|
Mvh Hede
Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II |
|
![]() |
|
Jo, men tror ikke vi skal skal håbe så meget på dem ... >>> LINK
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
Bilka har af og tilbud på noget sonos.
Men kun 100-200 billigere end klubben. På dba er der en to stykker der også sælger nyt sonos til under normal pris. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |