|
Spotify Premium? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2011 kl. 10:35 |
Hej.
Har i dag købt Premium til Spotify. Kan man nogen steder i programmet, se den bitstream (kvalitet) man hører musikken i?
Ellers ved man jo reelt ikke om man får det man betaler for
![]() JH
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skulle du gerne kunne høre ;)
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
Inde i preferences -> playback, skal du ihvertfald afkrydse "high quality streaming" , og så håbe de leverer hvad de lover. |
|
![]() |
|
John S ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 38 |
Og husk at de kun leverer 160kbps på mobile enheder. (Så vidt jeg husker)
Redigeret af John S - 17-December-2011 kl. 12:52 |
|
![]() |
|
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
Skal man gøre noget lignende når man høre via squeezebox touch eller får man automatisk højeste kvalitet ?
Redigeret af cjoscar - 17-December-2011 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Til squeezebox touch er det 320 kbsec
|
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
http://www.spotifyclassical.com/2011/07/spotify-bitrategate-story-so-far.html
Dette er en efterhånden halv gammel tråd, vedr. bitrate hos Spotify. Og ifølge den er der stadivæk rigtigt meget af musikken som ikke er 320, selv om du har Premium. Der har de brugt Net Meter til at tjekke hvor meget data der bliver hentet. Jeg har selv lige skiftet fra Premium til Unlimted, pga. ingen iPad App endnu, kun en forvokset iPhone App. Jeg streamer så fra min PC via Airfoil, og så en Remote App til Spotify, og jeg må sige at jeg ikke kan høre forskel fra Premium til Unlimted via PC. Så bruger jeg Wimp på iPad istedet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |