|
Boxee box køb og hjælp.. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soender7 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2011 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2011 kl. 20:33 |
Overvejer at købe en boxee.. Har dog ikke rigtig sat mig ind i hvordan den fungere?
Kan man bare se film og serier gratis og ubegrænset? Vil det være en fordel at købe den med harddisk? Håber folk vil hjælpe mig. |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Start lige med at google det engang først...
|
|
![]() |
|
soender7 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2011 Status: Offline Point: 31 |
har nu sat mig ind i det :)
kan man så feks få netflix hvis man bruger hidemyass.com eller noget andet?? med eller uden HDD?? |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Du kan eksempelvis bruge www.unblock-us.com
Så kan du bruge Netflix formedelst 7,99$/måned (plus 4,99$/måned til unblock-us)
|
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
Boxee Box fra D-link kommer uden HDD så hvis du har dine film/serier digitalt og ikke har en NAS skal du selvfølgelig have en HDD. Alternativt kan man få Iomega TV med Boxee og inkluderet HDD, den er bare en god del dyrere og har ikke Boxee Boxens fede design.
Kører du den uden HDD er det som thor-thor skriver at bruge en DNS eller VPN service der gør at du får adgang til Netflix, Pandora og alle de andre fantastiske tjenester det ganske danske land ikke helt har fået indført endnu. Med det sagt så mener jeg ikke den er pengene værd hvis man bare skal se lidt film fra sin lokale disk en gang imellem. Min erfaring er at trådløs streaming med Boxee'en ikke fungerer. Jeg har måske bare en helt elendig router, men jeg får ikke noget flydende resultat og slet ikke den kvalitet jeg har rippet. Så jeg kører kabler fra Hirodes til Pilatus. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |