|
5.1 surround-lyd på DR HD ? |
Besvar |
Forfatter | |
kenneth4200
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-December-2011 kl. 18:47 |
Hej alle.
Jeg har pakke 3 gemmen waoo (Seas-nve).
Men jeg kan ikke få 5.1 surround-lyd på DR HD!
Har fejlmeldt det til waoo, den 2011/11/29, men de har stadig ikke fixet fejlen.
Andre der har samme problem?
Det virker på de andre HD kanaler, men bare ikke DR HD.
|
|
|
|
janbau
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan har det været længe mener faktisk at det forsvandt da vi gik fra Profiber Canal digital Family mix til Waoo . Tror faktisk ikke det er Waoo skyld da jeg stadig har kabel signal DVB-C fra Canal Digital Family mix på min fiberfobindelse og her er der heller ikke 5.1 surround lyd men kan se at mit Tv viser det er et dansk HE-AAC 3/21 som det signal Boxer også sender ud . Og det lydformat er der ikke mange surround forstærkere som kan dekode . Så jeg tror faktisk det Har noget med det signal udbyderene får fra Danmarks Radio !!!! .
Men godt du gør opmærksom på det til Waoo . Hos mig er der surround lyd på de andre Hd kanaler også . En anden fejl jeg har haft siden jeg fik Waoo er at der ikke er undertekster på TV 2 NORGE HD og her er der dog kun Pcm lyd .
|
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |