|
Forstærker med digital indgang |
Besvar |
Forfatter | |
beddemiz
Bruger Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-December-2011 kl. 14:49 |
Hej
Jeg skal snart investere i lidt stereo grej, men er desværre kommet lidt i tvivl. Jeg har været i hifiklubben og lytte til en CAMBRIDGE AZUR 650A og et sæt b&w dm685 og er blevet forelsket. Problemet er bare der ingen digitale indgange er, hvilket åbenbart gør sig gældende for de fleste stereo forstærkere. Jeg ved at en dacmagic kan være en løsning, men det tillader mit budget ikke, så vil høre om der findes tilsvarende forstærkere, i samme prisklasse, med digitale indgange? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er f.eks denne Marantz. http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?&products_id=652
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
beddemiz
Funktioner
Tak(0)
|
Desværre bliver prisen for høj, så er Cambridge med en dacmagic mere at foretrække. Men tak for forslaget.
|
|
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dette må være det bedste bud i prisen: http://www.dba.dk/forstaerker-xtz-a-100-d3-180/id-79495499/ kraftig forstærker med en fin DAC, og fornuftig en RIAA hvis du skulle finde på at anskaffe en pladespiller.
Men der er pt. ikke man integrerede løsninger, Onkyo laver en ved jeg, kender dog ikke kvaliteten af denne.
|
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nad c356 med mdc dac modul kunne være et bud ?
|
|
beddemiz
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg takker for forslagene, det blev til en denon ceol med et sæt b&w dm685. Det spiller kanon og jeg spare penge til streamere og kabler, så det er bare perfekt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |