recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker med digital indgang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker med digital indgang

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
beddemiz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beddemiz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker med digital indgang
    Sendt: 19-December-2011 kl. 14:49
Hej

Jeg skal snart investere i lidt stereo grej, men er desværre kommet lidt i tvivl. Jeg har været i hifiklubben og lytte til en CAMBRIDGE AZUR 650A og et sæt b&w dm685 og er blevet forelsket. Problemet er bare der ingen digitale indgange er, hvilket åbenbart gør sig gældende for de fleste stereo forstærkere. Jeg ved at en dacmagic kan være en løsning, men det tillader mit budget ikke, så vil høre om der findes tilsvarende forstærkere, i samme prisklasse, med digitale indgange?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 15:00
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beddemiz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 15:43
Desværre bliver prisen for høj, så er Cambridge med en dacmagic mere at foretrække. Men tak for forslaget.
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-December-2009
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 16:24
Dette må være det bedste bud i prisen: http://www.dba.dk/forstaerker-xtz-a-100-d3-180/id-79495499/ kraftig forstærker med en fin DAC, og fornuftig en RIAA hvis du skulle finde på at anskaffe en pladespiller.
Men der er pt. ikke man integrerede løsninger, Onkyo laver en ved jeg, kender dog ikke kvaliteten af denne.
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 22:58
Nad c356 med mdc dac modul kunne være et bud ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beddemiz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 01:56
Jeg takker for forslagene, det blev til en denon ceol med et sæt b&w dm685. Det spiller kanon og jeg spare penge til streamere og kabler, så det er bare perfekt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu