|
MEGA-logo!!! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2011 kl. 21:36 |
Var lige på "kanalrundfart" på YouSee, og kom forbi Disney Channel - Kunne de da ikke godt have lavet logoet bare LIDT større
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kanal har altid haft et gigantisk logo, de kan IKKE andet end at gøre temmelig meget opmærksomhed på sig selv. Se nu f.eks deres reklamer for DVD/BD udgivelser, de SKAL gøre meget opmærksom på at det ikke kun er en DVD/BD men at det er en DISNEY, der er der jo ingen andre selskaber der slår fast med en forhammer at det er det og det studie der udgiver en film.
Det kan kun være p.g.a. af at de er ENORMT SELVGLADE.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Tror også, det er derfor - da jeg landede på kanalen, troede jeg, at det bare var en "næste programoversigt", som på DR, de havde gang i - men nej - det VAR sgu på hele udsendelsen! Det er sikkert ikke godt for plasmaskærmene...
Redigeret af turbo2 - 20-December-2011 kl. 21:53 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nej, og derudover er det da P...e irriterende at se på.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
I den grad! Og for øvrigt er det på plads nr. 128, på min Triax-modtager, jeg fandt kanalen. kan jo godt ligge anderledes på andre TV'er og bokse...
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Logo'er er noget en vis herre har skabt. Lige nu viser Kanal 6 HD en PL kamp. I øverste venstre hjørne (eller rettere ca. 25% inde) vises et PL-logo efterfulgt af de to holdnavne, stilling og tid. I øverste højre hjørne vises Kanal 6 HD logoet samt at kampen er direkte. Og ca. hvert 2. minut vises en reklametekst for næste program, næste kamp eller noget tredie på de nederst 10% af skærmen. Jeg er glad for at min skærm er så stor for på en 32'' eller 42'' ville det være tæt på uudholdeligt.
|
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Jeg skal ikke kunne svare for BD, men at det er en "Disney DVD" og ikke bare "DVD", skyldes at de ikke følger DVD standarden slavisk, og at deres Disney DVD'er derfor ikke kan afspilles på alle DVD afspillere. Hvor mange afspillere der er problemer med ved jeg ikke, men vil tro det er et meget, meget lille antal. Som eksempel kunne DVD-afspilleren i den originale Xbox (med DVD kit) ikke afspille alle Disney DVD
er, men kun nogle. I butikken fandt de også en stand alone afspiller der ikke kunne afspille en specifik Disney DVD, mens mange andre DVD-afspillere kunne. Det er dog mange år siden nu. |
|
![]() |
|
Denne måde at vise næste kommende program på, er også p***-irriterende" Kanal4 gør det desværre også. Kunne de ikke dog bare holde sig til at vise programoversigt efter reklamerne?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
Uanset skærmstørrelse fravælges sådanne kanaler her hos mig. Klaus |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Burde være en sag for EU - at sætte nogle rammer for størrelse og placering af stationslogo'er.
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
eller måske bare helt fjerne dem. Det er vel trods alt de færreste der ikke ved hvilken kanal de sidder og ser - hvis det endelig skete og det var noget interessant, så ville jeg jo nok undersøge hvilken kanal det var, så jeg kunne finde den igen. Derudover er det helt unødvendigt med digitalt tv, da de fleste bokse og tv er ganske flinke til at fortælle hvilken kanal man ser i det øjeblik man skifter
|
|
![]() |
|
Eller det kunne tænde og slukke en gang imellem, som da DR begyndte at køre med logo.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |