recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MEGA-logo!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MEGA-logo!!!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MEGA-logo!!!
    Sendt: 20-December-2011 kl. 21:36
Var lige på "kanalrundfart" på YouSee, og kom forbi Disney Channel - Kunne de da ikke godt have lavet logoet bare LIDT størreLOL ironisk ment...... Håber dog ikke, andre finder på at gøre deres logoer så store...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 21:46

Den kanal har altid haft et gigantisk logo, de kan IKKE andet end at gøre temmelig meget opmærksomhed på sig selv. Se nu f.eks deres reklamer for DVD/BD udgivelser, de SKAL gøre meget opmærksom på at det ikke kun er en DVD/BD men at det er en DISNEY, der er der jo ingen andre selskaber der slår fast med en forhammer at det er det og det studie der udgiver en film.
 Det kan kun være p.g.a. af at de er ENORMT SELVGLADE.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Den kanal har altid haft et gigantisk logo, de kan IKKE andet end at gøre temmelig meget opmærksomhed på sig selv. Se nu f.eks deres reklamer for DVD/BD udgivelser, de SKAL gøre meget opmærksom på at det ikke kun er en DVD/BD men at det er en DISNEY, der er der jo ingen andre selskaber der slår fast med en forhammer at det er det og det studie der udgiver en film.

Tror også, det er derfor - da jeg landede på kanalen, troede jeg, at det bare var en "næste programoversigt", som på DR, de havde gang i - men nej - det VAR sgu på hele udsendelsen! Det er sikkert ikke godt for plasmaskærmene...

Redigeret af turbo2 - 20-December-2011 kl. 21:53
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 21:59

Nej, og derudover er det da P...e irriterende at se på.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 22:05
I den grad! Og for øvrigt er det på plads nr. 128, på min Triax-modtager, jeg fandt kanalen. kan jo godt ligge anderledes på andre TV'er og bokse...
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 22:20
Logo'er er noget en vis herre har skabt. Lige nu viser Kanal 6 HD en PL kamp. I øverste venstre hjørne (eller rettere ca. 25% inde) vises et PL-logo efterfulgt af de to holdnavne, stilling og tid. I øverste højre hjørne vises Kanal 6 HD logoet samt at kampen er direkte. Og ca. hvert 2. minut vises en reklametekst for næste program, næste kamp eller noget tredie på de nederst 10% af skærmen. Jeg er glad for at min skærm er så stor for på en 32'' eller 42'' ville det være tæt på uudholdeligt. 
Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Sted: Denmark
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér centric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Jeg skal ikke kunne svare for BD, men at det er en "Disney DVD" og ikke bare "DVD", skyldes at de ikke følger DVD standarden slavisk, og at deres Disney DVD'er derfor ikke kan afspilles på alle DVD afspillere. Hvor mange afspillere der er problemer med ved jeg ikke, men vil tro det er et meget, meget lille antal. 

Som eksempel kunne DVD-afspilleren i den originale Xbox (med DVD kit) ikke afspille alle Disney DVD er, men kun nogle. I butikken fandt de også en stand alone afspiller der ikke kunne afspille en specifik Disney DVD, mens mange andre DVD-afspillere kunne. Det er dog mange år siden nu. LOL

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 06:56
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Logo'er er noget en vis herre har skabt. Lige nu viser Kanal 6 HD en PL kamp. I øverste venstre hjørne (eller rettere ca. 25% inde) vises et PL-logo efterfulgt af de to holdnavne, stilling og tid. I øverste højre hjørne vises Kanal 6 HD logoet samt at kampen er direkte. Og ca. hvert 2. minut vises en reklametekst for næste program, næste kamp eller noget tredie på de nederst 10% af skærmen. Jeg er glad for at min skærm er så stor for på en 32'' eller 42'' ville det være tæt på uudholdeligt. 

Denne måde at vise næste kommende program på, er også p***-irriterende" Kanal4 gør det desværre også. Kunne de ikke dog bare holde sig til at vise programoversigt efter reklamerne?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 07:12
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Logo'er er noget en vis herre har skabt. Lige nu viser Kanal 6 HD en PL kamp. I øverste venstre hjørne (eller rettere ca. 25% inde) vises et PL-logo efterfulgt af de to holdnavne, stilling og tid. I øverste højre hjørne vises Kanal 6 HD logoet samt at kampen er direkte. Og ca. hvert 2. minut vises en reklametekst for næste program, næste kamp eller noget tredie på de nederst 10% af skærmen.

Uanset skærmstørrelse fravælges sådanne kanaler her hos mig.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 12:52
Burde være en sag for EU - at sætte nogle rammer for størrelse og placering af stationslogo'er.
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Burde være en sag for EU - at sætte nogle rammer for størrelse og placering af stationslogo'er.
eller måske bare helt fjerne dem. Det er vel trods alt de færreste der ikke ved hvilken kanal de sidder og ser - hvis det endelig skete og det var noget interessant, så ville jeg jo nok undersøge hvilken kanal det var, så jeg kunne finde den igen. Derudover er det helt unødvendigt med digitalt tv, da de fleste bokse og tv er ganske flinke til at fortælle hvilken kanal man ser i det øjeblik man skifter
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 17:05
Eller det kunne tænde og slukke en gang imellem, som da DR begyndte at køre med logo.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu