|
Transparent bjælke foroven |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Helsinge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2011 kl. 19:05 |
Jeg har et Sony KDL40W, en Humax-harddiskrecorder og en analog satellitmodtager.
Humax-en er tilsluttet via HDMI, og satellitmodtageren er tilsluttet via AV1. Når der ses fra de to eksterne kilder, bliver den transparante bjælke foroven, der indeholder forskellige oplysninger om udsendelsen, stående. Ved almindelig brug af tv-et forsvinder bjælken efter de sædvanlige 1-3 sekunder. Da fejlen indtræffer ved brug af begge de to eksterne enheder, mener jeg, at fejlindstillingen må ligge i tv-et. Jeg kan bare ikke finde ud af at fjerne den. Er der nogen, der kan hjælpe? |
|
![]() |
|
Helsinge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har løst problemet ved at geninstallere tv-et fra grunden af.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Så det var ikke Humax der var skyld i den transparante bjælk?
|
|
![]() |
|
![]() Efter at have installeret opdateringen til Humax skal den have lov til at optage 4 programmer i nat. Autosluk og strømsparefunktionen er sat til "TIL". Håber at det går godt. Hej!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |