|
Erfaringer med TDC Hometrio Fiber? |
Besvar |
Forfatter | |
rigo
Guld medlem Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-December-2011 kl. 10:55 |
TDC har endelig fået fingeren ud, og er begyndt at tilbyde Hometrio Fiber i deres fibernet i Nordsjælland. Det kunne derfor være interessant om vi kunne få en tråd op at køre hvor vi kan dele de oplevelser der med dette produkt. Her tænker jeg bla. på : - installationen - hvad laver teknikeren - billedekvalitet - specielt på HD' kanalerne - osv Andet input er selvfølgelig meget velkommen. |
|
DJCarten
Junior bruger Oprettet: 29-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil da gerne vide noget om hvor TDC tilbyder fiber forbindelser?! I nordsjælland...? Hvor kan jeg læse mere om det?
|
|
rigo
Guld medlem Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej DJCarsten
se denne tråd. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104892&title=tdc-fiber-nsten-klart-til-bestilling
|
|
DJCarten
Junior bruger Oprettet: 29-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
ARGH lorte Helsingør kommune!!!
|
|
rigo
Funktioner
Tak(0)
|
Ja ØV!!
|
|
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har bestilt, så TDC udbyder det ihvertfald i Herlev.
Jeg får det installeret 1. februar.
|
|
rigo
Funktioner
Tak(0)
|
Glæder til at høre om det wicca
|
|
daskino
Guld medlem Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan oplyse at hvor jeg bor i Bagsværd (Haspegårdskvarteret lige op ad Novo) kan de ikke levere - men der er, minimum, tomrør ude i fortovejet og fiberbokse for hver to adresser.
Jeg har ringet ind og de kunne ikke love noget. Jeg tror simpelthen kun de tilbyder fiber af nød, for at politikerne ikke kan anklage dem for ikke at gøre det. Det virker jo ikke som noget de selv tror på. Jeg blev i sin tid meget bitter på DONG da de solgte nettet kort efter at de havde gravet her i området - men havde en meget lidt professionel marketingsafdeling. Jeg er også bitter over at vi i Danmark har sp ringe konkurrencelovgivning, der gør at TDC kan få lov at sidde på alle tre fysiske it infrastrukturer i Kbh og Nordsjælland - et område med en borgersammensætning der skulle have råd og lyst til at købe fiber - og meget tæt befolkningssammensætning. Jeg drømmer om min 30/30 forbindelse så jeg kan lave backup og sende billeder og hjemmevideo til familie og venner. Det brude TDC, og politikerne snart fatte. Og ikke at det er ulovlig fildeling man vil bruge det til. Derfor; lad os nu få noget ordentlig opload hastigheder. PT. Sidder jeg med 8/1 mbit adsl forbindelse. Da vi på mit kollegie for 15 år siden selv "kablede" os over til DTU med fiberkabler var vores hastighedsbegrænsning ikke i udstyret, men leverandøren i den anden ende. Det var også dengang hvor Ostenfeld kollegiet spillede Team Fortress mod Kampsax kollegiet, suk.... |
|
DJCarten
Funktioner
Tak(0)
|
Det er så meget hørt!! Hvorfor er det at TDC igen og igen bare bliver accepteret som værende en STOR spiller på markede i Danmark?! Så snart nogen er god konkurrence - Så bliver de bare opkøbt og så har TDC igen fuld magt! Der er simpelthen ikke fokus på at udvikle det danske samfund mod nyere og bedre teknologi! Jeg skal ikke ændre fokus - Men jeg kan jo sige at problemet er det samme med DSB! DSB kan ikke levere tog til tiden hos os i Helsingør, men heller ikke på dette markede kommer der forbedret kræfter ind! Der fyrer man direktøren og så bliver tiderne jo bedre - NEEEEEJ! KOM NU IND I KAMPEN! I stedet for alt den interne konflikt på Christiansborg, undersøgelseskomiteeter og andet pis de laver - Så sæt fokus på dagligdagslivet for os danskere! Det kan ikke være rigtig at vi lever som et "rigt" land, men dem som sætter begrænsningerne for udvikling og bedre løsninger er vores egne politikere! - Puuh en masse surdej jeg har at bage her til jul ;)
|
|
http://www.3004.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |