recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp mig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp mig

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
the-fu-fighter Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp mig
    Sendt: 01-Juli-2006 kl. 10:13

jeg skal have koblet min mc-pc, sammen med mit tv, og jeg skal også have pc'en koblet til min computer skærm, hvilket kabel skal jeg bruge fra pc'en til tv, det er en fladskærm fra samsung????

på forhånd tak

Til top
Serup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-April-2006
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2006 kl. 10:27

Hej

Nu skriver du ikke hvilke stik der er på dit gfx-kort eller hvordan du kobler din skærm til, men med samsung-skærme er den suverænt bedste løsning at bruge vga-indgangen på tv'et.

Så hvis du vil have den bedste løsning til dit tv (det kan kraftigt anbefales, da alternativerne er væsentlig ringere) skal du bruge et vga-kabel

Hvis du i forvejen kobler din skærm til via dvi, skulle det ikke være det store problem. hvis du bruger vga på din skærm, og du har dvi-udgang på dit gfx-kort, så fulgte der måske en dvi->vga omformer med, som du kan sætte i dvi-stikket, og få vga-udgang nr. 2 på din computer.

Jeg håber det bragte lidt klarhed over dine muligheder - jeg kunne nok have givet et mere præcist svar, hvis jeg vidste hvilke stik der er på dit gfx-kort, og hvordan du tilslutter din skærm i forvejen

mvh Jacob

Til top
the-fu-fighter Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2006 kl. 12:28
lige nu bruger jeg en xbox360 som extenter, jeg mener der er de to udgange som du taler om DVI og VGA...
Til top
Serup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-April-2006
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2006 kl. 23:03

Så er jeg helt sikker...uanset hvad, så skal du sætte dit tv til med et vga kabel.

Så vil jeg håbe at din skærm enten er med dvi-indgang, eller at dit grafikkort kan påmonteres en omformer så du har to vga-udgange på grafikkortet

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu