recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fra engelsk strømstik til dansk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fra engelsk strømstik til dansk

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fra engelsk strømstik til dansk
    Sendt: 25-December-2011 kl. 11:17
Både konen og jeg har fået elektriske apparater fra UK i julegave, og jeg ved man kan få en omformer man sætter på ledningen, som laver den om fra deres trestik til vores to. Men jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg kan købe dem.Ouch Og jeg ved ikke lige hvad jeg skal søge efter. Nogen som ved hvor jeg finder dem?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:22
Hvis ikke der er et kabel med EU stik vedlagt, eller som det også kan forekomme, at der inden i UK stikket er et EU stik, så er det jo nemmest ar afmomtere/afklippe UK stikket og påmontere et EU stik.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:33
Det er en skægtrimmer og et glattejern, så de sidder fast. Jeg vil helst ikke klippe i dem. Jeg ved man kan få et lille stik, som man bare sætter på det engelske som så går ud i der danske. Sådan lidt i stil, med hvis du sætter et stik i din kontakt på væggen, og som går over i to. Vi har et i forvejen, men det er ikke helt nok. Og vi kan bare ikke huske hvor de er fra.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:38
His ikke det er en udskiftelig ledning som til så meget andet udstyr, så'vil jeg bare klippe stikket af og montere et andet, det har jeg gjort en del gange, når man har fået købt noget derovre
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:40
/ Jørgen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:40
Når nu man kan få sådan et stik, så vil jeg helst undgå at klippe.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:49
Der vil jeg hels have noget der ikke er så klodset som det bliver med et af de stik samt en adapter, det fylder meget, og ar påmontere et andet er nemt og hurtigt, og så fylder det mindre og sidder bedre i kontakten/stikdåsen.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af JørgenR JørgenR skrev:

http://elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_id=48918
Jamen det er lige det. Gad vide om det ikke kan købes billigere? Tak.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:57
Endnu en grund til at udskifte stikket, for så meget koster et stik ikke.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Der vil jeg hels have noget der ikke er så klodset som det bliver med et af de stik samt en adapter, det fylder meget, og ar påmontere et andet er nemt og hurtigt, og så fylder det mindre og sidder bedre i kontakten/stikdåsen.
Der er jeg lidt ligeglad. Jeg kan bare ikke, få mig selv til at klippe i en ledning, slet ikke når der er garanti på.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 12:05
Det kan jg næppe tænke mig at det skulle have nogen betydning på en garanti, ligeledes regner jeg heller ikke med at man får brug for en garanti, det har jeg da endnu ikke haft brug for på produkter købt derovre, og så er der besværet med det om nødvendigt.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det kan jg næppe tænke mig at det skulle have nogen betydning på en garanti, ligeledes regner jeg heller ikke med at man får brug for en garanti, det har jeg da endnu ikke haft brug for på produkter købt derovre, og så er der besværet med det om nødvendigt.
Hvis jeg har et produkt som går i stykker efter en måned, så vil jeg da gerne kunne få det lavet/byttet. Og hvis der er klippet i ledningen, så er jeg ikke sikker, på at de vil lave/bytte det. Så hellere få en omformer. Jeg vil også tro de kan købes billigere. Men hvad skal man søge på?
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu