|
iXtreamer (eller andre m Airplay) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2011 kl. 15:54 |
Hej
Er der nogen der kender noget til denne boks?
Det lader til at den kan afspille stort set alt og da jeg for det meste hører musik via TDC's play app på Iphone virker den meget interessant.
Er der andre mediestreamere som kan det samme? (udover AppleTV2, som jo desværre kun kan afspille (outputte) i 720P)
Mvh
Thomas
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hold dig fra xtreamer. Du skal ikke regne med der kommer flere FW opdateringer til de gamle modeller.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Hej Kim,
Tak for dit råd. Lige sådan noget man er glad for at høre på forhånd. ![]() Er der nogen der ved om der findes andre medieafspillere som understøtter Airplay?
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Boxee Box. Men det er vist kun lyd, og ved ikke hvor stabilt det kører. Har selv en jailbreaket ATV2, og det er superlækkert, men hvis du ikke kan leve med 720p output, såå ;-)
|
|
![]() |
|
htpcbio ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: aarhus, danmark Status: Offline Point: 47 |
Jeg har sådan en iXtreamer, og den fungerer altså ganske fint. Det eneste problem jeg har er at når jeg afspiller bluray iso'er i fuld hd og med DTS-MA lyd fra min HP EX490 med kablet forbindelse, hakker den ca hvert 5 minut, hvilket er mega irriterende. Men den forbinder fint med både iPad og iPhone, både billede og lyd køerr fint over tv.
Nyeste firmware er 2.71, som også understøtter ios5.
/Poul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |