recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iXtreamer (eller andre m Airplay)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iXtreamer (eller andre m Airplay)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TG80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iXtreamer (eller andre m Airplay)
    Sendt: 28-December-2011 kl. 15:54
Hej

Er der nogen der kender noget til denne boks?

Det lader til at den kan afspille stort set alt og da jeg for det meste hører musik via TDC's play app på Iphone virker den meget interessant.

Er der andre mediestreamere som kan det samme? (udover AppleTV2, som jo desværre kun kan afspille (outputte) i 720P)

Mvh

Thomas
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 17:46
Hold dig fra xtreamer. Du skal ikke regne med der kommer flere FW opdateringer til de gamle modeller.
Til top
TG80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 18:57
Hej Kim,

Tak for dit råd. Lige sådan noget man er glad for at høre på forhånd. Smile

Er der nogen der ved om der findes andre medieafspillere som understøtter Airplay?
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 19:52
Boxee Box. Men det er vist kun lyd, og ved ikke hvor stabilt det kører. Har selv en jailbreaket ATV2, og det er superlækkert, men hvis du ikke kan leve med 720p output, såå ;-)
Til top
htpcbio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: aarhus, danmark
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcbio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 09:07
Jeg har sådan en iXtreamer, og den fungerer altså ganske fint. Det eneste problem jeg har er at når jeg afspiller bluray iso'er i fuld hd og med DTS-MA lyd fra min HP EX490 med kablet forbindelse, hakker den ca hvert 5 minut, hvilket er mega irriterende. Men den forbinder fint med både iPad og iPhone, både billede og lyd køerr fint over tv.
Nyeste firmware er 2.71, som også understøtter ios5.

/Poul
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu