recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt kommentar system!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt kommentar system!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettet_120331 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt kommentar system!
    Sendt: 29-December-2011 kl. 13:15
Godt at se at der endeligt er kommet et nyt kommentar system på nyhederne. Glad for at i har valgt en kendt model og ikke har gen-opfundet den dybe tallerken  :)
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 13:34
Jeg kan ikke forstå at man ikke kører kommentarerne i en tråd. Så vil nye indlæg fremgå af seneste indlæg og os der ikke har noget problem med at lægge navn til indlæg får det automatisk tilføjet. De tråde skal så kunne tage indlæg fra anonyme og ikke medlemmer.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 13:48

Dejligt med et system hvor man kan være logget ind, men hvorfor ikke blot bruge den eksisterende brugerdatabase?

Et muligt problem er jo at en bruger fra forummet ikke kan få sit brugernavn fordi det allerede er taget.

Der er også en fejl hvor der ved kommentarerne står "2 minutter dage siden".
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettet_120331 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 13:49
Som jeg ser det er det 2 forskellige ting. Man har ikke en længere dyb diskussion men som det også hedder er det bare kommentarer til nyheder. Det er så op til brugerne om de vil oprette en tråd for at diskutere noget dybere. 

Det eneste jeg savner er at når man nu er logget ind på recordere's forum kunne man så ikke også være logget ind i kommentar systemet eller måske bare automatisk udfylde ens brugernavn.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 13:50
Det nye kommentarsystem er tilsyneladende rigtig tungt. Min browser scroller meget langsomt når jeg kommer derned. Det er ikke så fedt, at man tilføjer så tunge elementer til en hjemmeside. Dem er der nok af alle andre steder.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 13:51
Jeg kan nu ikke rigtigt se forbedringen i det nye, hvis man hver eneste gang skal indtaste email adresse osv så bliver det godtnok trælst at bruge på mobilen.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Jeg kan nu ikke rigtigt se forbedringen i det nye, hvis man hver eneste gang skal indtaste email adresse osv så bliver det godtnok trælst at bruge på mobilen.

Det løses ved at oprette en bruger i Disqus systemet. Tager få sekunder, så kan du være logget hele tiden (hvis mobilen tillader at gemme cookies).

Det giver ydermere den fordel, at der er direkte adgang til alle andre sites som benytter samme kommentar-system.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 14:05
@Lars okay tak, må man foreslå at i på forsiden laver en nyhed hvor i fortæller om det nye kommentar system?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 17:17
Jeg synes det ligeså godt kunne være, som ovre hos digitalt.tv. Her skal man kun logge på ét sted. Det er så nemt - så kan man kommentere på nyhedssiden, eller anvende Forummet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu