|
HDMI 1.3 / 1.4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2011 kl. 14:47 |
Hej med jer
Jeg overvejer en stand alone BD afspiller så jeg kan se film på den og spille på min PS3.
Jeg har et 1.3 hdmi kabel liggende, men kan ikke huske om det skal være et 1.4 kabel for at lyden kommer ud i HD lyd (True HD, DTS HD Master Audio).... Og vil det stadig stå på min receiver hvilken lyd der afspilles hvis jeg bruger et 1.3 kabel? Tak for svar. Venligst Strange |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du bruger bare det kabel du har. Jeg bruger kun 1.3 til mine produkter, også til 3D. Der skulle ikke være det store forskel.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Hmm, en eller anden forskel må der jo være...
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Det er der også. Det skulle blive sådan på et tidspunkt, at der igennem kablet, kan blive sendt internet forbindelse fra Blu-ray, videre til reciver, og op til tv. Så er man fri, for at have en trådløs forbindelse på alle tre produkter, eller have et ethernet kabel til alle tre. Jeg ved ikke om de produkter er kommet endnu. Men indtil videre, er der en meget lille forskel på 1.3 og 1.4.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
OK, tak for hjælpen Flemming!
|
|
![]() |
|
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
Lidt OT: http://www.tvcables.co.uk/cgi-bin/tvcables/profigold-prov1201-1m-high-speed-hdmi-cable-with-ethernet.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |