|
Billig Streamer der kan afspille 23,976 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2011 kl. 10:48 |
Jeg leder efter en prisbillig mediestreamer der kan afvikle 1080p 23.976Hz.
Hvilke modeller kan det ? Kan afspillere med Realtek chippen gøre det ?
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke nødvendigvis. Xtreamer mener jeg ikke kan. Kan ikke huske om TViX fik lavet noget så den kunne.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Hvad med AC Ryan Mini 2, kan den ?
|
|
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Med nedenstående kan du 1080/24p og auto frame rate, jeg er rigtig glad for min og nu er den faktisk et rigtigt køb til prisen hos
![]() Redigeret af jugglerq - 30-December-2011 kl. 13:01 |
|
![]() |
|
Copyright ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
24p er ikke 23.976 men en Dune HD kan ;-) |
|
Rated R
Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1. |
|
![]() |
|
Dune HD ville være fin.. Men den er lidt over mit budget :(
Redigeret af cgmand - 31-December-2011 kl. 10:46 |
|
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
stort set alle kan, så det er bare og vælge en
Ja en ryan mini 2 kan, bruger den selv hvis du optager på pc i TS, så kan den nemlig vise dvb-t og c undertekser et eksta plus det kan en dune HD ikke Redigeret af xcardman - 31-December-2011 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
Nå jeg fik mulighed for at købe en Popcorn Hour C-200 til billige penge og det ser ud som om det spiller indtil videre. Interfacet virker godt nok utrolig B-agtigt, men den gør hvad den skal :)
|
|
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Dune TV 101 kan også, ifgl deres spec.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Hmm.. Ja en ser faktisk også ret spændende ud.. Men har ikke rigtig noget at bruge det der IPTV til
|
|
|
|
![]() |
|
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
Sludder... Jeg optager med DVBviewer i .ts format, og både DVB undertekster samt flere lydspor fungere problemfrit! Det du måske forveksler med er at den indbyggede DVB funktion til live tv via tuner ikke supportere DVB undertekster.
Redigeret af FPP - 04-Januar-2012 kl. 06:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |