|
TV2 - hvad mangler jeg |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2011 kl. 19:26 |
Jeg har:
Zepto TV med Mpeg 2 tuner. Hvad skal jeg bruge for at se TV2 efter nytår. Bor på "landet" og har kun stueantenne
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal ha' et TV2 programkort + en modtager som du kan vælge frit fra listen nedenunder. Og så ville jeg nok anskaffe en udv gitterantenne samtidig
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Et nyt TV eller en modtager fra Boxer, samt et abonnement til TV2 eller pakke hvor kanalen indgår. TV2 HD som kommer til april kræver T2 og Ci+.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej! Det kan du ikke bruge da dit TV ikke har den fornødne tuner. Du skal enten skifte TV'et eller købe en løs box
|
|
![]() |
|
Dit link angiver:
Dvs jeg skal have en mpeg4 boks samt et abbo?
|
|
![]() |
|
kan nogen præcis linke tild en jeg har brug for så
TVB'et har indstiks port på siden
|
|
![]() |
|
Jep!
Hvis du vil anvende tilbuddet fra Elgiganten kræver det et nyt TV med mpeg4 tuner
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
En Boxer-godkendt box og et Boxer kort til Tv2 (eller en Boxer pakke).
Antenne tilsluttes boksen og fjernsynet via et HDMI kabel fra boksen.
Du bør overveje at anskaffe en DVB-T2/CI+ boks, da TV2 bliver sendt i HD over DVB-T2 fra 1 april, men kan også vælge en helt billig boks - fx Aldi næste uge 329 kr.
En stueantenne er lidt chancesejlads og Boxer sender lidt 'svagere' end DR sender. Standarden er en tagantenne.
Lars
![]() PS! Hvordan kunne du dog købe et MPEG-2 fjernsyn ? Redigeret af reslfj - 30-December-2011 kl. 19:40 |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
Brug det link og køb en godkendt box i listen samt et TV2 kort. Så er du kørende
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Du skal bruge en af de modtagere som du har fået link til. Du skal have denne hvis der ønskes TV2 HD TV 2 kort med Sagemcom DT90 DVB-T2 Boxer Zapper
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |