|
Intet signal på HDMI til projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2011 kl. 00:13 |
Hej
![]() ![]() Er der nogle der har fiflet med at få signal fra receiver via HDMI til projektor? Det hele har virket upåklageligt før, men efter at jeg har haft det hele pakket ned kan min projektor ikke finde signalet. Det mærkelige er at den godt kan "se" at jeg betjener projektoren, således forsvinder lyden kortvarigt når jeg slukker projektoren, dog kommer lyden igen efter få sekunder. Derfor mener jeg jo der er "hul igennem", men alligevel intet billede. (intet signal skriver den på det blå lærred). Kan det evt. hjælpe at nulstille receiveren? |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
P.S. HDMI out står til ALL, men både Out 1 og out 2 er selvfølgeligt testet.
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Har du prøvet et andet kabel, nogen gange er det den simpelste ting.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Ja det kan nogle gange være de simpleste ting, og i mit tilfælge havde jeg sat HDMI kablet i HDMI 1 på projektoren, men i SW stod den til HDMI 2, så da jeg fandt ud af fadæsen så virkede det hele igen :-)
RIGTIG godt nytår til alle :-)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |