|
Dune HD Max |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2011 kl. 15:14 |
Jeg har kig på Dune HD max den skal evt. erstatte min PS3.
Jeg har følgende spørgsmål som jeg ikke har kunnet finde svar på i den store tråd omring HD MAx. Jeg bruger p.t. en PS3 med PS3 media server software 1. Hvor god er bruger venligheden / hvor let er den at bruge for newbies, er den lige så let at bruge som PS3 ? 2.Hvilket software skal man bruge for at streame direkte fra PC til Boksen ? 3.Hvor god er billed + lyd i forhold til PS3 ? synes egentligt at PS3 gør det godt men er utilfreds med støjen !!!!! 4. Vil det være en bedre løsning at købe streaming box og en Blu ray spiller separat ? 5. og I så fald hvilken box vil i anbefale min pris limit er ca. 3500 kr ( for begge dele) Det er vigtigt at den er støjsvag ( eller kan blive det som Dune hd max) at den kan afspille rigtigt mange formater inkl. Blu ray Iso / AVCHD. og at den er let at bruge. Jeg har kun brug for alm streaming og mulighed for at afspille fra usb harddisk og naturligvis skal den være let at bruge.. Tak for hjælpen, hvad skulle man gøre uden dette forum ![]() Søren. |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en selv og den fungerer bare. Den spiller ALT!!!
Du kan sætte ekstern og intern harddisk til den. Den kører smb så du skal bare dele dine mapper på computeren så skal den nok finde det. Hvis du vil have fanart på dine film skal du bruge yadis eller et af de andre programmer der er beregnet til det. |
|
![]() |
|
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
Fanart hvad er det ?
Har jeg brug for et program til den når jeg bare skal streame / dele mapper elelr kører det bare automatisk ? |
|
![]() |
|
Hvad siger I andre kan det betale sig at vælge HD max eller bør jeg købe box + bluray player ?
Er den let at sætte op / Bruge ?
|
|
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Har en, fungerer fint.
Har kun det problem at den ikke kan flytte undertekster. Desuden har jeg det lille problem at lyden forsvinder i et splitsekund, men kun hver 3-5 time. Men billigere alternativer findes. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Har selv en Prime. og efter min mening får du ikke en bedre boks til streaming.
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
Copyright ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Det er lidt ærgerligt, at den ikke kan ændre opløsning i forhold til det medie man afspiller :-( Man skal selv ændre 1080p 24 eller 1080p 23976, 720p osv auto tager bare efter skærmens standard indstilling :-( |
|
Rated R
Panasonic TH-50PX70, JBL HT-1 THX System, B&W 603, NAD216 THX, Onkyo TX-NR807B, Epson TW3200, Panasonic DMP-BD65, Xbox360, Dune Smart HD D1. |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg har ingen problemer med at lyden forsvinder og jeg kan sagtens flytte undertekster.
Fanart er information og cover for hver enkelt film sat op på en fed måde. Du skal ikke bruge nogle programmer for at streame. Udover det kan du gøre den kodefri på bluray og dvd. |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Hvordan flytter du underteksterne :-) jeg læser nemlig ikke manualer. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Det gør jeg heller ikke
![]() Jeg skal lige hjem så kommer jeg tilbage med en guide. |
|
![]() |
|
Tjekkede lige online manualen.
Når man har trykket på subtitle skal man bruge pil op og ned. Så skifter ikon i hjørnet til offset +-. Så mangler vi bare lige størrelsen. Redigeret af SVP03 - 30-December-2011 kl. 20:06 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Hører jeg jer sige at billed+ lyd delen matcher dem fra en standalone blu ray player ?
Hvad med bruger venligheden, er den let at betjene ? Hvad skal jeg gøre mht. win 7 for at den kan snakke sammen med Dune ? er de fleste tilfreds med blu ray drevet i den eller er der bedre alternativer ? Er Dune generelt bedre end Popcorn hour ? Jeg undskylder min uvidenhed - men hvad mener I med at den ikke kan flytte undertekster
![]() |
|
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |