|
TV2 HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Funkmeizter ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2012 kl. 16:34 |
Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men er der nogen der ved præcist hvornår TV2 HD begynder at sende?
Det eneste information jeg kan finde på TV2s og Yousees hjemmesider er, at det er i januar - hvilket jo ikke er videre specifikt... ![]() Har Yousee Plus og TV med DVC-C MPEG-4, så skulle være i stand til at modtage det.
|
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er hvis den 11 januar.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
Funkmeizter ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Ok, det kunne så godt fremgå et eller andet sted af al deres information...
Ved godt at MPEG-2 signalet bliver slukket d. 11/1, men det behøver jo ikke nødvendigvis hænge sammen med at TV2 også begynder at sende i HD...
|
|
![]() |
|
WilliamP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Hijacker lige din tråd da den har den rette overskrift.
Lige nu kan Stofa folkene se TV2 HD, og er i imponeret over kvaliteten? Jeg ved godt meget af det, stadig er opskaleret HD, men efter min mening, ser det lige så "dårligt" ud som i alm SD signal.
|
|
![]() |
|
hautho ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
jeg er heller ikke imponeret, har selv stofa.
Tror ikke at TV2's kameraer kan klare at optage i HD da de kameraer garanteret er for dyre. og dertil kommer diverse tilbehør som helt sikkert heller ikke er billigt alt dette er formodninger, men jeg tror det er derfor vi får en lousy hd kanal fra tv2 udover de produktioner de køber fra udlandet som er produceret for dem. Redigeret af hautho - 07-Januar-2012 kl. 21:11 |
|
Lenovo U410 / LG OLEDB6V 55" / Panasonic DMR-BCT84 1TB /Panasonic TXP42GA11 (børne TV) / Onkyo TX-NR636 / ARGON Højtalere / Windows10 / Sony Xperia Z5 / WD Live / STOFA / ChromeCast Ultra
|
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
Synes det er flot, at TV2 HD på premiere dagen lægger ud med, at sende Olsen Banden i den gamle udgave
![]() Har lige prøvet at sammenligne med BluRay udgaven, der er jo grotesk forskel på de to! |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
De har ikke engang altid rigtig styr på deres SD udsendelser. Højlys der brænder ud og kamera'er der ikke er farvejusteret ens, ligesom alle DR's er, lige meget om det er i studie eller i marken. |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |