|
Hukommelseskort til PSP-3004? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2011 kl. 09:15 |
Hej.
Vi købte en PSP-3004 i julegave til en af min kones brødre i julegave. Vi havde dog ikke tænkt på at det kunne have været en god idé at købe et hukommelseskort til den. Vidste ikke at den brugte hukommelseskort. ![]() Hvilken type hukommelseskort skal man bruge? Ved at søge lidt på Sony's hjemmeside, ser det ud til at man godt kan bruge Memory Stick PRO Duo (uden adapter?). Så da det er den samme type vi bruger i vores kameraer og jeg har ekstra af disse, kan han få et af disse kort?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå, nu har vi købt et hukommelseskort (Memory Stick Pro Duo HG) på 8 GB. Jeg kopierede nogle PSP spil fra computeren til hukommelseskortet. Så nu er der ca. 380 MB tilbage siger PSP'en. Men under games, siger den at der ikke er nogen spil. Hvad så - hvad er der galt? Er der noget vi har gjort forkert, eller mangler at gøre?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Der er måske lidt at finde her. Jeg har ikke selv været i gang med en PSP, men jeg går stærkt ud fra at det er noget i den stil du skal søge efter.
/ask |
|
![]() |
|
Jeg tror ikke rigtig jeg forstår det. Er der nogen der kan forklare step by step, hvordan de .iso filer jeg har på computeren kan spilles på PSP'en når de på computeren er kopieret til memory stick???
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Det ser ud til at du skal nedgradere din PSP til version 1.5 (http://www.afterdawn.com/guides/archive/downgrade_psp_2.cfm) for at kunne spille backup-spil.
Jeg har ingen erfaring med PSP udover hvad jeg kan læse, så det kan være en anden firmware version kan bruges, og der kan være "risici" forbundet med ændring af firmware - du bliver nok nødt til at læse godt op på det først, eller satse på at der er andre der ved mere. /ask |
|
![]() |
|
Så vidt jeg lige umiddelbart kan læse mig til på nettet, kan man ikke downgrade PSP'en hvis den har version over 5.03 og denne er version 6.30. Noget af denne information så dog ud til at være gammel, men jeg ved ikke om der er nogen, der kender et opdateret svar? Se f.eks. her og her.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kunne det tænkes, at det er til at gemme spillet på, når man afslutter, så man kan fortsætte der fra hvor man kom til, når man skal genoptage spillet.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Måske. Hvordan skal man så downloade spil til PSP'en?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Det skal man som udgangspunkt heller ikke (hvad jeg ved af) - de skal købes i dyre domme. Jeg ved ikke om der er lovlige download tjenester, men tvivler på at det i givet fald så vil være et problem.
/ask |
|
![]() |
|
Ok - altså i udgangspunktet så ligger spillene på de der små CD'er eller hvad det nu er for nogen diske? Og man kan ikke købe en blank disk, man kan downloade spil til? Jeg vil dog tro at det er muligt at købe spil over nettet og downloade dem direkte til PSP'en (evt. til en blank disk), men jeg ved det ikke.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
De hedder UMD. Og man kan ikke skrive til dem - de er read-only.
|
|
![]() |
|
Ok og man kan ikke købe UMD-R....
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |