|
Nas og zeppelin air |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wc-kenno ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2012 kl. 21:39 |
Jeg overvejer at købe zeppelin air. Dertil skal jeg bruge en nas til at streame både musik og film fra. Jeg påregner også at investere i wd tv live (den nye). Jeg synes umiddelbart at wd's My book live med 2 tb ser interessant ud. Nas'en behøver ikke på nogen måde at være fancy men My book live ser ud til at have nogle anvendelige features trods alt, når man nu er ved at blive Apple mand...nogen der har nogle forslag...prisniveauet skal være omkring prisen for My book.
Forslag ønskes meget gerne... Nas'en skal desuden være stabil og brugervenlig. Så den skal primært bruges til 3 ting: musik, film, og billeder... Hilsen Kent |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var så lige 3 g oprettet samme emne
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har slettet dobbelttrådene :)
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |